Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE |
Rok wyd.: | 2012 |
Oprawa: | twarda |
Ilość stron: | 248 s. |
Wymiar: | 162x237 mm |
EAN: | 9788320820263 |
ISBN: | 978-83-2082-026-3 |
Data: | 2012-04-26 |
pozycja niedostępna
×
Opis książki:
We współczesnych gospodarkach coraz częściej mamy do czynienia z postępującymi procesami komercjalizacji różnych produktów. Dotyczy to także produktów żywnościowych. Autorzy przedstawili: pojęcie i elementy komercjalizacji produktów (w tym produktów żywnościowych), uwarunkowania komercjalizacji produktów żywnościowych w przedsiębiorstwie, procesy komercjalizacji produktów żywnościowych w polskich przedsiębiorstwach, zachowania konsumenta wobec innowacji produktowych na rynku żywności, modelowanie procesu komercjalizacji produktów żywnościowych w Polsce.Książka jest przeznaczona dla pracowników naukowych badających zachowania konsumentów, a także studentów ekonomii, zarządzania, marketingu.
Książka "Komercjalizacja produktów żywnościowych" - Bogdan Sojkin - oprawa twarda - Wydawnictwo Polskie Ekonomiczne, PWE. Książka posiada 248 stron i została wydana w 2012 r.