Kody QR zabijają małe kotki! Jak zrazić klientów, zniechęcić pracowników i podkopać fundamenty swojego biznesu
Scott Stratten, Alison Kramer
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | one press |
Rok wyd.: | 2014 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 200 s. |
Wymiar: | 115x170 mm |
EAN: | 9788324691036 |
ISBN: | 978-83-246-9103-6 |
Data: | 2014-10-16 |
Opis książki:
Czy można zautomatyzować autentyczność?Fotokody na produktach, w gazetach, na samochodach. Szybkie wpisy na Twitterze. Teksty naszpikowane hashtagami. Newslettery wysyłane coraz częściej do coraz większej grupy odbiorców. Mobilne narzędzia marketingowe kuszą wszystkich właścicieli firm. Są stosunkowo tanie, proste w użyciu i pozornie pozwalają na dotarcie do mnóstwa ludzi. Szkoda tylko, że zamiast działać – wkurzają. A czasem nawet zabijają małe kotki!
Mobilny marketing ma ogromny potencjał. Problem w tym, że zepsuliśmy go, zanim zdążyliśmy się o tym przekonać. Jest wykorzystywany nachalnie, błędnie i bez opamiętania. Nie zajdziesz daleko, jeśli będziesz robić właściwie kilka rzeczy, a niewłaściwie całą resztę. Nie skanuj kodu QR, tylko sięgnij po tę książkę. To pozycja obrazkowa dla tych, którzy tekstu mają już powyżej uszu. Dowiedz się, czego nie należy robić, i przeczytaj kilka bystrych uwag na temat błędów, których możesz uniknąć.
Nie pozwól, by Twoje decyzje zabijały małe kotki. Unikaj takich wpadek, jak:
- wykorzystywanie kodów i QR innych kuszących, nowoczesnych technologii tylko dlatego, że jest to możliwe, a nie dlatego, że przynosi to firmie korzyści;
- zachowywanie się jak własny autoresponder;
- obrażanie, lekceważenie i unikanie „nieznośnych” klientów;
- próby czerpania zysków z katastrof i wydarzeń wstrząsających opinią publiczną oraz stosowanie innych egoistycznych praktyk, znanych z mediów społecznościowych;
- koncentrowanie się na przyszłości i zaniedbywanie teraźniejszości…
- oraz inne przerażające błędy oceny.
Scott Stratten jest prezesem Un Marketing. Napisał wiele znakomitych poradników biznesowych. Spójrz na tę książkę. To dziwny podręcznik obrazkowy — zupełnie inny od czegokolwiek, co czytałeś do tej pory. A na dodatek: działa! Forbes.com uznał Scotta Strattena za jedną z pięciu najbardziej wpływowych postaci mediów społecznościowych na świecie. Wejdź na Un Marketing.com.
Książka "Kody QR zabijają małe kotki! Jak zrazić klientów, zniechęcić pracowników i podkopać fundamenty swojego biznesu" - Scott Stratten, Alison Kramer - oprawa miękka - Wydawnictwo one press. Książka posiada 200 stron i została wydana w 2014 r.