pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Kluczowe umiejętności marketingowe. Strategie, techniki i narzędzia sukcesu rynkowego

Autor książki:

Peter Cheverton

Dane szczegółowe:
Wydawca: one press
Rok wyd.: 2006
Oprawa: twarda
Ilość stron: 496 s.
Wymiar: 176x250 mm
EAN: 9788324600830
ISBN: 83-246-0083-3
Data: 2009-09-03
Cena wydawcy: 69.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Przekuj strategię w rzeczywistość
  • Poznaj nowe sposoby osiągania sukcesu rynkowego
  • Zdobądź wiedzę o rynku, analizując prawdziwe przykłady
  • Wprowadź plan marketingowy w życie: wyjdź poza wiedzę podręcznikową

Co dla Ciebie znaczy marketing? Produkowanie drogich reklam, zachwalanie nudnych produktów, a może przekonywanie ludzi do czegoś, czego nie potrzebują? Taki marketing uprawia dziś zbyt wiele firm. Chcesz wiedzieć, co to jest prawdziwy marketing? Zapomnij o akademickich definicjach i utartych ścieżkach. Naucz się przekształcać plany marketingowe w rzeczywistość rynkową. Opanuj kluczowe umiejętności marketingu.

Dzięki tej książce dowiesz się, na czym polega różnica między dobrym i złym marketingiem. Niemal każdy wniosek autora jest poparty prawdziwym, solidnie opisanym przykładem. Peter Cheverton, doświadczony trener marketingu i autor cenionych publikacji, w nietuzinkowy sposób przedstawia tradycyjną wiedzę o marketingu i zaskakuje nowymi pomysłami na rynkowy sukces.

Wykorzystaj tę książkę do opanowania podstaw marketingu i ugruntowania wiedzy lub użyj jej jako materiału szkoleniowego. Przeczytaj ją i dowiedz się, jak:

  • przeprowadzić audyt rynku,
  • przygotować dobry i zwięzły plan marketingowy,
  • stworzyć unikatową ofertę, którą docenią klienci,
  • przygotować całą firmę do wykonania planu marketingowego,
  • spójnie i konsekwentnie używać czterech P" marketingu,
  • zarządzać marką,
  • zarządzać kluczowymi klientami (KAM),
  • zarządzać relacjami z klientami (CRM).

"Spojrzałem na tradycyjne narzędzia marketingowe od innej strony. Zacząłem się zastanawiać, ile z tych narzędzi wymyślono tylko po to, by marketerzy sprawiali wrażenie ekspertów znających się na rzeczy." Peter Cheverton

Książka "Kluczowe umiejętności marketingowe. Strategie, techniki i narzędzia sukcesu rynkowego" - Peter Cheverton - oprawa twarda - Wydawnictwo one press. Książka posiada 496 stron i została wydana w 2006 r.