Klucz do marketingu. Najważniejsze teorie, pojęcia, postaci
Jonathan Sutherland, Diane Canwell
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Wydawnictwo Naukowe PWN |
Rok wyd.: | 2008 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 350 s. |
Wymiar: | 145x205 mm |
EAN: | 978830115448601 |
Data: | 2008-04-15 |
Opis książki:
Na czym polega marketing relacji? Co to jest marketing ambientowy? Kim był Michael Porter?
Nie musisz już przeszukiwać internetu i wertować wielu podręczników.
Klucz do marketingu w przystępny i rzetelny sposób opisuje 500 pojęć, terminów i teorii dotyczących najmłodszej z dyscyplin związanych z zarządzaniem - marketingiem.
Wyjaśnia, że marketing, który spośród wszystkich dyscyplin wchodzących w skład nauk ekonomicznych cieszy się najgorszą opinią, gdyż kojarzy się z wprowadzaniem ludzi w błąd i manipulacją, w rzeczywistości odwołuje się do zasad etycznych, które często łamane są przez ludzi nie związanych z tą dziedziną.
Autorzy wzięli pod uwagę obecnie stosowaną terminologię i będący w powszechnym użyciu w środowisku marketingu żargon wykorzystywany w firmach na całym świecie. Zaprezentowali aktualny stan wiedzy a w szczególności skoncentrowali się na praktycznym jej wykorzystaniu. Korzystanie z książki ułatwia alfabetyczny układ haseł.
Klucz. zawiera ponadto:
- odpowiedniki polskich terminów w języku angielskim,
- odnośniki do dodatkowych informacji i stron internetowych poszerzających wiedzę,
- rysunki i schematy,
- wszechstronny indeks,
-słowniczek angielsko-polski,
Niniejsza publikacja stanowi wszechstronny przewodnik po głównych tematach, pojęciach, terminach i ich twórcach ważnych dla wiedzy i praktyki marketingu.
Klucz do marketingu to książka, którą zawsze warto mieć pod ręką.
Książka "Klucz do marketingu. Najważniejsze teorie, pojęcia, postaci" - Jonathan Sutherland, Diane Canwell - oprawa miękka - Wydawnictwo Naukowe PWN. Książka posiada 350 stron i została wydana w 2008 r.