Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Difin |
Rok wyd.: | 2013 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 177 s. |
Wymiar: | 160x230 mm |
EAN: | 9788376418889 |
ISBN: | 978-83-7641-888-9 |
Data: | 2013-05-29 |
pozycja niedostępna
×
Opis książki:
Książka Klient w sieci organizacyjnej podejmuje problem sieci organizacyjnych z perspektywy klienta. Odpowiada na pytania: na czym polegają procesy zachodzące w sieci międzyorganizacyjnej czy sieć organizacji stwarza dla klienta dodatkową wartość w stosunku do jego relacji z pojedynczą organizacją (tzw. synergia sieci) czy klient, wykorzystując technologie informacyjne, ma możliwości integrowania się w formie własnej sieci (wspólnoty o charakterze sieciowym) jakie mogą zachodzić relacje między obiema sieciami, tj. siecią organizacyjną i siecią klienta jakie strategie może formułować sieć organizacyjna z punktu widzenia obsługi klienta sieciowego Autor formułuje śmiałą hipotezę, iż miejsce i rola klienta w sieci (jako celu i zasobu sieci oraz kryterium decyzji menedżerskich) jest pochodną oddziaływania dwu sieci: sieci organizacyjnej i sieci klienta. Kryterium interferencji obu sieci, wraz z kryterium dominującego typu użyteczności, jakiej klientowi dostarcza sieć, rozstrzygają z kolei o wyborze strategii sieci organizacyjnej ukierunkowanej na klienta. Hipoteza o wzajemnym oddziaływaniu sieci organizacyjnej i sieci klienta, gdzie obaj aktorzy gry rynkowej sięgają po potężny oręż w postaci coraz doskonalszych instrumentów technologii informacyjnej, wydaje się odpowiadać wyzwaniom dzisiejszej gospodarki i społeczeństwa. Biznes sieciowy, z jednej strony, i wspólnoty sieciowe klientów z drugiej, stanowią dwie przenikające się kultury, wyznaczają przestrzeń dla konfrontacji i zrozumienia. Szczególnie dostrzegać to muszą menedżerowie biznesu sieciowego, przyjmując realne założenie, że klient uczy się szybko, a klient sieciowy jeszcze szybciej.Książka "Klient w sieci organizacyjnej" - Stanisław Skowron - oprawa miękka - Wydawnictwo Difin. Książka posiada 177 stron i została wydana w 2013 r.