Klient, którego musisz mieć. 7 kroków do zdobycia klienta, jakiego jeszcze nie posiadasz
Robert Gordman, Armin Brott
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | one press |
Rok wyd.: | 2007 |
Oprawa: | twarda |
Ilość stron: | 240 s. |
Wymiar: | 148x210 mm |
EAN: | 9788324607518 |
ISBN: | 978-83-246-0751-8 |
Data: | 2009-09-03 |
Opis książki:
7 kroków -- jak zdobyć klienta, który jeszcze nie jest Twój- Dowiedz się, jacy klienci autentycznie zwiększają Twoje zyski
- Opracuj i wprowadź w życie skuteczną strategię rozwoju Twojej firmy
- Zostań liderem w swojej branży
Klient, którego musisz mieć, to ktoś, kto przyczynia się do rozwoju Twojej firmy i umie ją pozycjonować lepiej niż Ty sam. Jeśli chcesz dowiedzieć się, jak go zidentyfikować, zdobyć i zyskać sobie jego lojalność, przeczytaj tę książkę.
Znajdziesz tu opisy siedmiu kroków -- każdy z nich zawiera wiele cennych rad oraz kluczowe pytania, które powinien zadać sobie każdy menedżer i przedsiębiorca. Odpowiedzi na nie pomogą Ci stworzyć skuteczną strategię dla Twojej firmy. Dzięki niej staniesz na prostej drodze do sukcesu. Z tej książki dowiesz się:
- kim jest klient, którego musisz mieć;
- jak pozycjonować swoją firmę;
- w jaki sposób analizować ruchy konkurencji;
- jak wybrać sobie niszę na rynku;
- co decyduje o sukcesie firmy, a co tylko jest dla niego ważne;
- jak dobierać sobie pracowników.
Znajdziesz tu liczne przykłady firm, które zadały sobie trud, żeby odszukać idealnych klientów, a także takich, które uznały, że nie muszą tego robić. Wiele z nich to znane na całym świecie przedsiębiorstwa obracające milionami dolarów, jednak zasady opisane w tej książce są tak uniwersalne, że z powodzeniem mogą je zastosować również osoby samodzielnie prowadzące działalność gospodarczą.
Książka "Klient, którego musisz mieć. 7 kroków do zdobycia klienta, jakiego jeszcze nie posiadasz" - Robert Gordman, Armin Brott - oprawa twarda - Wydawnictwo one press. Książka posiada 240 stron i została wydana w 2007 r.