pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Kidnaping. Jak marketerzy kontrolują umysł Twojego dziecka

Dane szczegółowe:
Wydawca: one press
Rok wyd.: 2006
Oprawa: miękka
Ilość stron: 432 s.
Wymiar: 148x210 mm
EAN: 9788324603435
ISBN: 83-246-0343-3
Data: 2009-09-03
Cena wydawcy: 39.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Internet, telewizja i fast-food.
A gdzie się podziały normalne dziecięce rozrywki?

Dzieci spędzają jedną czwartą dnia przed telewizorem lub komputerem -- tyle czasu nie poświęcają na żadne inne czynności. Większość programów telewizyjnych zawiera podteksty erotyczne. 80% gier wideo propaguje przemoc. Odsetek dzieci otyłych rośnie w zastraszającym tempie. Wyliczać dalej?

Dzieci zawsze były łatwym łupem złych i pazernych ludzi. Kiedyś harowały w kopalniach, w czasach wojen służyły w armii, a dziś machina komercji odziera je z ludzkich uczuć. Są bezbronne wobec zmasowanej reklamy i technik neuromarketingowych. Ale Ty bądź czujny. Chroń dzieci swoje i innych. Otwórz oczy na nieetyczny marketing. Wybieraj zdrowsze i lepsze produkty dla dzieci. Dowiedz się, jak:

  • chronić umysł dziecka w wieku 3-7, 8-12, 13-15 i 16-19 lat,
  • nauczyć dziecko umiaru w jedzeniu i piciu,
  • chronić dzieci przed narkotykami, alkoholem i tytoniem,
  • podsuwać dziecku pozytywne produkty i programy telewizyjne,
  • prowadzić lobbing przeciwko szkodliwym produktom i programom telewizyjnym.

Książka "Kidnaping. Jak marketerzy kontrolują umysł Twojego dziecka" - Daniel S. Acuff, Robert H. Reiher - oprawa miękka - Wydawnictwo one press. Książka posiada 432 stron i została wydana w 2006 r.