pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Key Concepts in Marketing

Dane szczegółowe:
Wydawca: Palgrave Macmillan
Rok wyd.: 2007
Oprawa: miękka
Ilość stron: 310 s.
Wymiar: 140x215 mm
EAN: 9781403915276
ISBN: 1-4039-1527-X
Data: 2009-04-02
Cena wydawcy: 65.72 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Key Concepts in Marketing is one of a range of comprehensive glossaries with entries arranged alphabetically for easy reference. All major concepts, terms, theories and theorists are incorporated and cross-referenced. Additional reading and Internet research opportunities are identified. More complex terminology is made clearer with numerous diagrams and illustrations. With over 600 key terms defined, the book represents a comprehensive must-have reference for anyone studying a business-related course or those simply wishing to understand what marketing is all about. It will be especially useful as a revision aid.

Książka "Key Concepts in Marketing" - Jonathan Sutherland, Diane Canwell - oprawa miękka - Wydawnictwo Palgrave Macmillan. Książka posiada 310 stron i została wydana w 2007 r.