pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Kapitał społeczny w relacjach z klientami

Autor książki:

Izabela Grzanka

Dane szczegółowe:
Wydawca: CeDeWu
Rok wyd.: 2009
Oprawa: miękka
Ilość stron: 208 s.
Wymiar: 164x234 mm
EAN: 9788375561210
ISBN: 978-83-7556-121-0
Data: 2009-02-11
Cena wydawcy: 53.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Kształtowanie relacji z klientami przez przedsiębiorstwo Kapitał społeczny przedsiębiorstwa Kapitał społeczny przedsiębiorstwa w kształtowaniu relacji z klientami w świetle wyników badań empirycznych

Książka "Kapitał społeczny w relacjach z klientami" - Izabela Grzanka - oprawa miękka - Wydawnictwo CeDeWu. Książka posiada 208 stron i została wydana w 2009 r.