Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Wolters Kluwer business |
Rok wyd.: | 2010 |
Oprawa: | twarda |
Ilość stron: | 276 s. |
EAN: | 9788326405655 |
ISBN: | 978-83-2640-565-5 |
Data: | 2010-11-03 |
Opis książki:
Czy droga do sukcesu Twojej marki wiedzie tylko przez kosztowne kampanie marketingowe? Nie! To kapitał konwersacyjny jest lepszym i znacznie tańszym rozwiązaniem. Autorzy niniejszej książki, czerpiąc z własnego doświadczenia w marketingu czołowych marek, pokazują czynniki, które kształtują mechanizm poczty pantoflowej, i mówią, jak osadzić je w produktach. Pomagają w ten sposób czytelnikom stworzyć rzeczy, które dla konsumentów staną się atrakcyjnym tematem do rozmów. Konsumenci zaczną mówić o Twoich produktach! Autorzy kierują SID LEE, spółką zajmującą poczesne miejsce wśród agencji świadczących usługi z zakresu projektowania doświadczeń i komunikacji marketingowej, która pracuje dla wielkich brandów, m.in. Cirque du Soleil, Adidas oraz Red Bull.
Dzięki tej lekturze dowiesz się, jak sprawić, aby Twoja marka i Twoje produkty stały się atrakcyjnym tematem do rozmów.
- Stwórz produkty i usługi, które są naprawdę istotne dla konsumentów.
- Wykorzystaj doświadczenia klientów, by twoja marka mogła stać się liderem rynku.
- Nie zdawaj się na ślepy los! Kontroluj mechanizm poczty pantoflowej i zarządzaj nim! - Wykorzystaj osiem potężnych czynników odpowiedzialnych za kształtowanie doświadczeń.
Książka "Kapitał konwersacyjny" - Bertrand Cesvet, Tony Babiński, Eric Alper - oprawa twarda - Wydawnictwo Wolters Kluwer business. Książka posiada 276 stron i została wydana w 2010 r.