pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Kapitał klienta w budowaniu wartości przedsiębiorstwa

Autor książki:

Wiesława Caputa

Dane szczegółowe:
Wydawca: CeDeWu
Rok wyd.: 2015
Oprawa: miękka
Ilość stron: 380 s.
Wymiar: 165x235 mm
EAN: 9788375566611
ISBN: 978-83-7556-661-1
Data: 2014-12-01
Cena wydawcy: 50.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Wymiana wartości pomiędzy przedsiębiorstwem i klientem odbywa się w warunkach dynamicznych zmian otoczenia, co z perspektywy realizacji celów przedsiębiorstwa oznacza m.in. konieczność ustawicznej rekombinacji działań, rekonstrukcji map biznesu, szukania nowych czy też skoncentrowania działań na utrzymaniu dotychczasowych przewag, tworzenia kanałów komunikacyjnych umożliwiających transfer wiedzy dla i od jego interesariuszy.

Książka omawiając istotę i znaczenie kapitału klientów w kreowaniu wartości przedsiębiorstwa oraz prezentując wyniki badań empirycznych zrealizowanych na rynku piwowarskicm w Polsce, jest adresowana zarówno do pracowników naukowych, jak i praktyków zainteresowanych problematyką kreowania relacji z klientami oraz zarządzania wartością klienta.

Publikacja może być również wykorzystana jako podręcznik dla: studentów wydziałów ekonomicznych i wydziałów zarządzania, a także słuchaczy kursów i studiów podyplomowych, szczególnie z zakresu: zarządzania, marketingu oraz finansów.

Książka "Kapitał klienta w budowaniu wartości przedsiębiorstwa" - Wiesława Caputa - oprawa miękka - Wydawnictwo CeDeWu. Książka posiada 380 stron i została wydana w 2015 r.