Kanały marketingowe
Louis W. Stern, Adel I. El-Ansary, Anne T. Coughlan
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Wydawnictwo Naukowe PWN |
Rok wyd.: | 2002 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 652 s. |
Wymiar: | 165x240 mm |
EAN: | 9788301137397 |
ISBN: | 83-01-13739-8 |
Data: | 2005-05-30 |
Opis książki:
Książka dotyczy zarządzania kanałami marketingowymi - dziedziny, która w Polsce nie jest jeszcze wystarczająco rozwinięta, zarówno pod względem teoretycznym, jak i praktycznym. Kanały marketingowe to zbiory wzajemnie na siebie oddziałujących organizacji zaangażowanych w proces dostarczania produktów i usług do końcowego użytkownika. W procesie tym chodzi nie tylko o zaspokojenie popytu konsumentów na produkty i usługi dostarczane w odpowiednim miejscu, czasie, odpowiedniej ilości, jakości i po odpowiedniej cenie, ale także o stymulowanie tego popytu poprzez działania promocyjne członków kanału (producentów, hurtowników, detalistów i innych pośredników handlowych). W zarządzaniu kanałami marketingowymi kładzie się nacisk na zaspokojenie potrzeb użytkowników końcowych, a jednocześnie na efektywność działania poszczególnych członków kanału oraz kanału jako całości.
Książka "Kanały marketingowe" - Louis W. Stern, Adel I. El-Ansary, Anne T. Coughlan - oprawa miękka - Wydawnictwo Naukowe PWN. Książka posiada 652 stron i została wydana w 2002 r. Cena 86.89 zł. Zapraszamy na zakupy!