pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Kanały marketingowe

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wyd.: 2002
Oprawa: miękka
Ilość stron: 652 s.
Wymiar: 165x240 mm
EAN: 9788301137397
ISBN: 83-01-13739-8
Data: 2005-05-30
86.89 
pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 1-3 dni

Opis książki:

Książka dotyczy zarządzania kanałami marketingowymi - dziedziny, która w Polsce nie jest jeszcze wystarczająco rozwinięta, zarówno pod względem teoretycznym, jak i praktycznym. Kanały marketingowe to zbiory wzajemnie na siebie oddziałujących organizacji zaangażowanych w proces dostarczania produktów i usług do końcowego użytkownika. W procesie tym chodzi nie tylko o zaspokojenie popytu konsumentów na produkty i usługi dostarczane w odpowiednim miejscu, czasie, odpowiedniej ilości, jakości i po odpowiedniej cenie, ale także o stymulowanie tego popytu poprzez działania promocyjne członków kanału (producentów, hurtowników, detalistów i innych pośredników handlowych). W zarządzaniu kanałami marketingowymi kładzie się nacisk na zaspokojenie potrzeb użytkowników końcowych, a jednocześnie na efektywność działania poszczególnych członków kanału oraz kanału jako całości.

Książka "Kanały marketingowe" - Louis W. Stern, Adel I. El-Ansary, Anne T. Coughlan - oprawa miękka - Wydawnictwo Naukowe PWN. Książka posiada 652 stron i została wydana w 2002 r. Cena 86.89 zł. Zapraszamy na zakupy!