Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | CeDeWu |
Rok wyd.: | 2007 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 280 s. |
Wymiar: | 160x230 mm |
EAN: | 9788360089330 |
ISBN: | 978-83-6008-933-0 |
Data: | 2009-09-17 |
Opis książki:
Książka Zbigniewa Spyry jest jedną z nielicznych na polskim rynku publikacji podejmujących problematykę relacji międzyorganizacyjnych w kanale dystrybucji w sposób tak kompleksowy i udokumentowany. Dla lepszego zrozumienia poruszanej problematyki Autor trafnie dobiera przykłady oraz umiejętnie wykorzystuje możliwości graficznego przedstawienia wielu zjawisk i zależności. W kwestiach dotyczących badania relacji krajowych dostawców z zagranicznymi sieciami handlowymi zachowuje dystans i obiektywizm w sposób wyważony przedstawiając złożoną i wielopłaszczyznową diagnozę obecnego stanu i uwarunkowań, a także perspektywy i kierunki zmian. Książka powinna zainteresować praktyków szukających możliwości pogłębienia swojej wiedzy, w tym przede wszystkim specjalistów z dziedziny dystrybucji, menedżerów przedsiębiorstw handlowych krajowych i zagranicznych oraz menedżerów producentów - dostawców odpowiedzialnych za kształtowanie relacji z międzynarodowymi i krajowymi sieciami handlowymi.
Książka "Kanały dystrybucji. Kształtowanie relacji" - Zbigniew Spyra - oprawa miękka - Wydawnictwo CeDeWu. Książka posiada 280 stron i została wydana w 2007 r.