Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | MT Biznes |
Rok wyd.: | 2007 |
Oprawa: | twarda |
Ilość stron: | 278 s. |
Wymiar: | 160x230 mm |
EAN: | 9788361040002 |
ISBN: | 978-83-6104-000-2 |
Data: | 2006-01-25 |
Opis książki:
KAIZEN to pierwsza na świecie książka przybliżająca zachodnim menedżerom kaizen japońską filozofię zarządzania opartą na ciągłym doskonaleniu. Premiera tej książki była kamieniem milowym teorii zarządzania, szczególnie systemów jakości. Dla autora natomiast był to początek misji popularyzowania i adaptowania kaizen w firmach zachodnich. Misji, dla której wyzwaniem były różnice mentalności Japonii i Zachodu. Czytamy w przedmowie: "(...) zachodni menedżerowie preferują nagłe zmiany, oparte na technologiach i znacznych inwestycjach, Japończycy wolą małymi krokami nieustannie doskonalić procesy, opierając się na zdrowym rozsądku i zaangażowaniu pracowników. (...) Te dwa różne podejścia autor nazywa innowacyjnością i kaizen. Wyzwaniem, jakie stawia przed menedżerami, jest zaadoptowanie ich obu. Bowiem jedynie synergia innowacyjności i kaizen warunkuje osiągnięcie trwałego sukcesu.
Książka "Kaizen. Klucz do konkurencyjnego sukcesu japonii" - Masaaki Imai - oprawa twarda - Wydawnictwo MT Biznes. Książka posiada 278 stron i została wydana w 2007 r.