pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Jakościowe metody badań marketingowych

Autor książki:

Dominika Maison

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wyd.: 2010
Oprawa: miękka
Ilość stron: 288 s.
Wymiar: 170x235 mm
EAN: 978830116424901
ISBN: 978-83-0116-424-9
Data: 2010-11-04
Cena wydawcy: 39.90 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Badania jakościowe, chociaż od lat pełnią ważną rolę w podejmowaniu decyzji marketingowych, prowadzone i wykorzystywane są dosyć intuicyjnie. Autorka przekonuje, że w świetle dokonań współczesnej psychologii należy zrewidować tradycyjne spojrzenie na konsumenta. Wiedzę tę warto uwzględniać na każdym etapie prowadzonych badań marketingowych, począwszy od konstruowania schematów badań, scenariuszy wywiadów, przez decyzje o tym, o co pytać respondentów wprost, a co próbować zrozumieć w sposób pośredni, aż po analizę i interpretację wyników badań, która powinna wykraczać poza deklaracje respondentów.
Publikacja jest adresowana do studentów i wykładowców marketingu, zarządzania, ekonomii, psychologii, socjologii, stanowi także ważne źródło wiedzy dla praktyków - pracowników firm realizujących badania marketingowe i pracowników działów marketingu zlecających te badania.

Książka "Jakościowe metody badań marketingowych" - Dominika Maison - oprawa miękka - Wydawnictwo Naukowe PWN. Książka posiada 288 stron i została wydana w 2010 r.