Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Placet |
Rok wyd.: | 2009 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 256 s. |
Wymiar: | 164x239 mm |
EAN: | 9788374881340 |
ISBN: | 978-83-7488-134-0 |
Data: | 2009-03-05 |
Opis książki:
Jakość to nadrzędna idea każdego przedsiębiorstwa. Kierujemy się nią w planowaniu działań, konstruowaniu i wytwarzaniu produktów i usług, wyborze partnerów biznesowych. Jednak najczęściej postrzegamy jakość wycinkowo, nie zdając sobie sprawy ze złożoności tego zagadnienia i wzajemnych oddziaływań poszczególnych jego aspektów. Założenie realizacji "najwyższej jakości" pozostaje więc pustą deklaracją; w praktyce zaledwie dotykamy problemu. Dodatkowo okazuje się, że w wielu przedsiębiorstwach nie są znane w ogóle normy ISO serii 9000, a przecież są to narzędzia zarządzania jakością, w powszechnej świadomości specjalistów, uważane za najbardziej popularne. Równie niedostateczna jest znajomość zagadnień etyki, ochrony środowiska i społecznej odpowiedzialności. Na jakość życia w pracy i poza nią już w ogóle mało kto zwraca uwagę, a przekłada się ona bezpośrednio na wydajność i wyniki pracy.
Książka "Jakość w systemie zarządzania przedsiębiorstwem" - Marcin Żemigała - oprawa miękka - Wydawnictwo Placet. Książka posiada 256 stron i została wydana w 2009 r.