pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Jakość w systemie zarządzania przedsiębiorstwem

Autor książki:

Marcin Żemigała

Dane szczegółowe:
Wydawca: Placet
Rok wyd.: 2009
Oprawa: miękka
Ilość stron: 256 s.
Wymiar: 164x239 mm
EAN: 9788374881340
ISBN: 978-83-7488-134-0
Data: 2009-03-05
pozycja niedostępna

Opis książki:

Jakość to nadrzędna idea każdego przedsiębiorstwa. Kierujemy się nią w planowaniu działań, konstruowaniu i wytwarzaniu produktów i usług, wyborze partnerów biznesowych. Jednak najczęściej postrzegamy jakość wycinkowo, nie zdając sobie sprawy ze złożoności tego zagadnienia i wzajemnych oddziaływań poszczególnych jego aspektów. Założenie realizacji "najwyższej jakości" pozostaje więc pustą deklaracją; w praktyce zaledwie dotykamy problemu. Dodatkowo okazuje się, że w wielu przedsiębiorstwach nie są znane w ogóle normy ISO serii 9000, a przecież są to narzędzia zarządzania jakością, w powszechnej świadomości specjalistów, uważane za najbardziej popularne. Równie niedostateczna jest znajomość zagadnień etyki, ochrony środowiska i społecznej odpowiedzialności. Na jakość życia w pracy i poza nią już w ogóle mało kto zwraca uwagę, a przekłada się ona bezpośrednio na wydajność i wyniki pracy.

Książka "Jakość w systemie zarządzania przedsiębiorstwem" - Marcin Żemigała - oprawa miękka - Wydawnictwo Placet. Książka posiada 256 stron i została wydana w 2009 r.