Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Wolters Kluwer business |
Rok wyd.: | 2008 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 336 s. |
Wymiar: | 140x200 mm |
EAN: | 9788376012094 |
ISBN: | 978-83-7601-209-4 |
Data: | 2008-11-19 |
Opis książki:
Celem książki jest wskazanie kierunków i metod działania placówek opieki zdrowotnej zapewniających doskonalenie jakości usług i w rezultacie zadowolenie pacjentów w zmieniającym się i specyficznym, ze względu na relację personel medyczny - pacjent, systemie ochrony zdrowia.
W publikacji zaprezentowano: sposoby definiowania jakości i metody jej pomiaru zastosowanie marketingu relacji w zakładach opieki zdrowotnej specyfikę relacji lekarz-pacjent wyniki badań przeprowadzonych wśród pacjentów i lekarzy Adresaci: Książka skierowana jest do menedżerów zarządzających zakładami opieki zdrowotnej, studentów kierunków medycznych, zarządzania i zdrowia publicznego, a jej lektura pozwoli zobaczyć, jakie działania i procesy mogą sprawić, że placówka opieki zdrowotnej będzie odbierana przez pacjentów jako oferująca świadczenia medyczne najwyższej jakości, przyjazna i dbająca o chorego oraz holistycznie zainteresowana pacjentem. Zdobyta wiedza niech będzie zachętą do spojrzenia na swoją organizację oczyma pacjentów i pomoże zaplanować właściwą strategię działania.
Książka "Jakość i marketing usług medycznych" - Katarzyna Krot - oprawa miękka - Wydawnictwo Wolters Kluwer business. Książka posiada 336 stron i została wydana w 2008 r.