Tytuł książki:
Jakość a outsourcing procesów w przedsiębiorstwie
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | WIEDZA I PRAKTYKA |
Rok wyd.: | 2012 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 164 s. |
Wymiar: | 160x235 mm |
EAN: | 9788326913631 |
ISBN: | 978-83-2691-363-1 |
Data: | 2012-05-08 |
pozycja niedostępna
×
Opis książki:
Zarządzanie jakością procesów przekazanych do realizacji na zewnątrz przedsiębiorstwa (tzw. outsourcing).Brzmi jak coś bardzo skomplikowanego. Jak to zrobić? Po lekturze tej książki będziesz dokładnie wiedział, czym jest outsourcing, jak wydzielać na zewnątrz procesy biznesowe, jak zapewnić przy tym jakość realizowanych na zewnątrz procesów oraz na jakie pułapki zwracać uwagę.
Jeżeli więc myślisz o skorzystaniu z outsourcingu i zastanawiasz się, jak to zrobić - ta książka jest dla Ciebie.
Książka "Jakość a outsourcing procesów w przedsiębiorstwie" - oprawa miękka - Wydawnictwo WIEDZA I PRAKTYKA. Książka posiada 164 stron i została wydana w 2012 r.