Jak zostać mistrzem marketingu, czyli o zasadach dzięki którym dzwoni kasa
Jeffrey J. Fox
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Vocatio |
Rok wyd.: | 2005 |
Oprawa: | twarda |
Ilość stron: | 168 s. |
Wymiar: | 130x190 mm |
EAN: | 9788371462337 |
ISBN: | 83-7146-233-6 |
Data: | 2006-01-09 |
Opis książki:
Jeffrey J. Fox to bez dwóch zdań supergwiazda marketingu. Laureat nagrody Outstanding Marketer Award, przyznawanej przez magazyn "Sales and Marketing Management" najlepszym specom od marketingu, oraz amerykańskiej nagrody dystrybutorów przemysłowych National Industrial Distributors Award, a także tytułu Marketingowca Roku, przyznawanego przez American Marketing Association w Connecticut. Przed założeniem Fox & Co., jednej z najwyżej cenionych firm konsultingowych w USA, piastował wysokie stanowiska kierownicze w kilku firmach międzynarodowych. Bestsellery Jeffreya Foxa, w tym "Jak zostać CEO" i "Jak zostać szamanem sprzedaży", ukazały się już w 35 językach. Ze względu na swoje niekonwencjonalne spojrzenie na biznes chętnie jest zapraszany jako mówca przez wielkie organizacje i przedstawicieli najwyższych kierownictw firm z czołówek gazet.
Książka "Jak zostać mistrzem marketingu, czyli o zasadach dzięki którym dzwoni kasa" - Jeffrey J. Fox - oprawa twarda - Wydawnictwo Vocatio. Książka posiada 168 stron i została wydana w 2005 r.