Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Logos |
Rok wyd.: | 2000 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 240 s. |
Wymiar: | 145x210 mm |
EAN: | 9788386941339 |
ISBN: | 83-86941-33-2 |
Data: | 2008-04-08 |
Opis książki:
Knowledge Exchange, kalifornijskie wydawnictwo, którego książki rozprowadza Warner Books, rozpoczyna publikację listy bestsellerów w dziedzinie biznesu, na której pierwsze miejsce zajmuje "Jak zdobyć klienta" Freda Wiersema (maj 1996, twarda oprawa).
Fred Wiersema został wyróżniony przez magazyny Fortunę i Business Week oraz liczne wydawnictwa międzynarodowe. Jego książki sprzedają się na całym świecie w tłumaczeniach na następujące języki: niemiecki, francuski, holenderski, włoski, portugalski, japoński, koreański, szwedzki, chiński, duński, indonezyjski, hebrajski i tajski.
W książce "Jak zdobyć klienta" Wiersema wyraża przekonanie, że firmy, które poprzestają na zaspokajaniu podstawowych potrzeb klienta, nie robią wszystkiego, co powinny. Następnie podaje wiele przykładów dużych i małych firm, które poznały tajemnicę budowania i podtrzymywania bliskich więzi z klientami. Dowiesz się w jaki sposób Home Depot, MCI, USAA i inne firmy przeobraziły swój sposób myślenia i umocniły najważniejsze relacje z klientami, jednocześnie zwiększając zyski. Ponadto Wiersema podaje szczegółowy plan tworzenia tego typu więzi.
Książka "Jak zdobyć klienta" - Fred Wiersema - oprawa miękka - Wydawnictwo Logos. Książka posiada 240 stron i została wydana w 2000 r.