Jak zarobić na komunikacji marketingowej. Zasady zwrotu z inwestycji marketingowych
Antony Young
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | AGORA |
Rok wyd.: | 2009 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 318 s. |
Wymiar: | 140x210 mm |
EAN: | 9788375528596 |
ISBN: | 978-83-7552-859-6 |
Data: | 2009-12-11 |
Opis książki:
Pojęcie zwrotu z inwestycji marketingowej dla wielu jeszcze ludzi z branży brzmi obco i nieprzyjaźnie, kłócąc się z cechami marketingu, jakimi w powszechnym pojęciu są wrażenia, kreatywność czy też wyobrażenia. Marketingowy ROI jest zaś pojęciem finansowym, ściśle związanym z liczbami i umiejętnością skutecznego, trafnego inwestowania.
Książka Antony ego Younga i Lucy Aitken w przystępny sposób przybliża zagadnienia związane z funkcjonowaniem ROI, jego związkami z globalnymi celami firmy oraz jej pracownikami, a także, na przykładach firm-gwiazd, pokazuje, co firmy i marketerzy powinni zmienić w swoich strategiach i działaniach, aby osiągnąć imponujący zwrot ze swoich inwestycji marketingowych.
Książka "Jak zarobić na komunikacji marketingowej. Zasady zwrotu z inwestycji marketingowych" - Antony Young - oprawa miękka - Wydawnictwo AGORA. Książka posiada 318 stron i została wydana w 2009 r.