pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Jak wykreować sukces uczelni

Autor książki:

Tomasz Maliszewski

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wolters Kluwer business
Rok wyd.: 2015
Oprawa: miękka
Ilość stron: 232 s.
Wymiar: 170x240 mm
EAN: 9788326481345
ISBN: 978-83-2648-134-5
Data: 2015-05-15
Cena wydawcy: 69.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Książka odpowiada na ważne pytania związane ze współczesnym rynkiem edukacyjnym w Polsce: - W jaki sposób szkoły wyższe tworzą przewagę konkurencyjną? - Jakie kluczowe czynniki sukcesu odgrywają w tym procesie główną rolę i w jakich strategicznych obszarach? - Jakie siły decydują o rynkowych tendencjach i determinują kierunek zmian? - Dzięki jakim czynnikom uczelnie planują budować przewagę konkurencyjną w najbliższych pięciu latach? Autor opisuje w niej wszystkie najważniejsze koncepcje przewagi konkurencyjnej. Prezentuje szanse i zagrożenia dla uczelni wyższych. Omawia procesy zachodzące na międzynarodowym rynku edukacyjnym, m.in.: otwieranie się tego rynku, nasilanie się procesów umiędzynarodowienia, napływ funduszy europejskich, globalizację gospodarki, jak również realizację Procesu Bolońskiego. Wyjaśnia, na czym polegają zmienione oczekiwania wobec szkół wyższych i ich przekształcenia instytucjonalne zachodzące pod wpływem presji ze strony otoczenia konkurencyjnego. Efektem tych rozważań jest pytanie o model współczesnej szkoły wyższej: uniwersytethumboldtowski" czyprzedsiębiorczy".

Szczegółowej analizie poddaje takie obszary funkcjonowania szkolnictwa wyższego, jak wymiar instytucjonalny szkoły wyższej i jej oferty edukacyjnej oraz działania marketingowe mające na celu budowanie wizerunku uczelni.

Książka "Jak wykreować sukces uczelni" - Tomasz Maliszewski - oprawa miękka - Wydawnictwo Wolters Kluwer business. Książka posiada 232 stron i została wydana w 2015 r.