Jak utrwalić sukces. Co wyróżnia przedsiębiorstwa
Franz Bailom, Kurt Matzler, Dieter Tschemernja
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Wolters Kluwer business |
Rok wyd.: | 2009 |
Oprawa: | twarda |
Ilość stron: | 280 s. |
Wymiar: | 172x249 mm |
EAN: | 9788375266900 |
ISBN: | 978-83-7526-690-0 |
Data: | 2009-08-17 |
Opis książki:
Dlaczego niektórym przedsiębiorstwom udaje się osiągnąć sukces mimo różnych przeciwności, podczas gdy inne firmy stale zmagają się z problemami? Zadaniem tej książki jest dostarczenie motywacji szefom i pracownikom firm do przeprowadzenia niezbędnych zmian w celu utrzymania lub zwiększenia ich konkurencyjności.
Książka jest wynikiem czteroletniego projektu badawczego przeprowadzonego przez autorów, naukowców dużym dorobkiem w dziedzinie nauk o zarządzaniu, z udziałem ponad tysiąca organizacji z dziesięciu krajów.
Jednym z głównych wniosków płynących z badań jest ten, że wpływ charakterystyki rynku czy atrakcyjności sektora na wyniki firmy jest mniejszy, niż głosi powszechna opinia. Sukces zależy w dużej mierze od kilku właściwości samej organizacji, które pozostają w strefie bezpośredniego wpływu najwyższego kierownictwa.
Książka "Jak utrwalić sukces. Co wyróżnia przedsiębiorstwa" - Franz Bailom, Kurt Matzler, Dieter Tschemernja - oprawa twarda - Wydawnictwo Wolters Kluwer business. Książka posiada 280 stron i została wydana w 2009 r.