Jak przyjmować reklamacje. Poradnik dla sprzedawców i usługodawców
Anna Jeleńska
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Forum Doradców Podatkowych |
Rok wyd.: | 2015 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 208 s. |
Wymiar: | 165x235 mm |
EAN: | 9788363913496 |
ISBN: | 978-83-6391-349-6 |
Data: | 2014-12-22 |
Opis książki:
Ustawa z 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta ma służyć poprawie ochrony konsumentów, a dla sprzedawców i usługodawców oznacza spore kłopoty. Zaczyna ona obowiązywać od 25 grudnia br.Najważniejsze zmiany wynikające z tej ustawy, które mają chronić wszystkich słabszych uczestników rynku - to wydłużenie prawa do odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość z 10 do 14 dni oraz wymóg uzyskania wyraźnej zgody konsumenta na wszelkie dodatkowe płatności wykraczające poza uzgodnione wynagrodzenie za główne obowiązki umowne przedsiębiorcy. Dzięki temu zawieranie umów dotyczących towarów i usług ma być dla klientów bezpieczniejsze.
Konsument, który kupi wadliwy produkt lub wykonane dzieło, składając reklamację, będzie mógł wybierać między naprawą, wymianą, obniżeniem ceny a odstąpieniem od umowy.
Książka "Jak przyjmować reklamacje. Poradnik dla sprzedawców i usługodawców" - Anna Jeleńska - oprawa miękka - Wydawnictwo Forum Doradców Podatkowych. Książka posiada 208 stron i została wydana w 2015 r.