Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Rebis |
Rok wyd.: | 2008 |
Oprawa: | twarda |
Ilość stron: | 360 s. |
Wymiar: | 150x230 mm |
EAN: | 9788375102635 |
ISBN: | 978-83-7510-263-5 |
Data: | 2008-10-29 |
Cena wydawcy: 43.90 złpozycja niedostępna
×
Opis książki:
Profesor Gerald Zaltman odsłania mechanizmy myślenia konsumenta w dynamicznie zmieniającym się świecie. Sugeruje, że współczesny marketing nie nadąża za postępem techniki i zmianami społecznymi. Wiele metod badawczych powszechnie stosowanych przez marketingowców uważa za przejaw wstecznictwa. Co proponuje? Prawdziwą rewolucję - spojrzenie na marketing z perspektywy nauki o mózgu i neurobiologii.
Książka "Jak myślą klienci. Podróż w głąb umysłu rynku" - Gerald Zaltman - oprawa twarda - Wydawnictwo Rebis. Książka posiada 360 stron i została wydana w 2008 r.