Tytuł książki:
Jak mierzyć zwrot z inwestycji w reklamę
Autor książki:
Vittorio Bonori, Giorgio Tassinari

Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Biblioteka gazety wyborczej |
Rok wyd.: | 2008 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 280 s. |
Wymiar: | 138x209 mm |
EAN: | 9788375524734 |
ISBN: | 978-83-7552-473-4 |
Data: | 2009-02-25 |
pozycja niedostępna
×
Opis książki:
To podręcznik strategii komunikacji, który oferuje czytelnikowi dziesięć zasad realizacji skutecznych projektów reklamowych. Jest pierwszą tak kompleksową pozycją w naszym kraju.
Książka "Jak mierzyć zwrot z inwestycji w reklamę" - Vittorio Bonori, Giorgio Tassinari - oprawa miękka - Wydawnictwo Biblioteka gazety wyborczej. Książka posiada 280 stron i została wydana w 2008 r.