pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Jak marka buduje wartość przedsiębiorstwa. Zarządzanie wartością i wycena marki

Autor książki:

Grzegorz Urbanek

Dane szczegółowe:
Wydawca: CeDeWu
Rok wyd.: 2023
Oprawa: miękka
Ilość stron: 320 s.
Wymiar: 165x235 mm
EAN: 9788381026482
ISBN: 978-83-8102-648-2
Data: 2023-02-03
57.40 
pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 1-3 dni

Opis książki:

W książce Autor przedstawia unikatowe spojrzenie na markę oczami właściciela firmy, akcjonariuszy oraz top managementu, którzy chcą przede wszystkim zrozumieć relację wykreowanego kapitału marki z wartością przedsiębiorstwa, a także umieć określić wartość finansową marki. Jest to zatem pozycja przede wszystkim dla osób pracujących w finansach, a także dla właścicieli przedsiębiorstw czy przedstawicieli najwyższych szczebli zarządzania. Po tę książkę mogą też sięgnąć osoby pracujące w marketingu, aby uświadomić sobie konsekwencje budowania silnej marki dla wzrostu wartości przedsiębiorstwa. Osoby, które na co dzień nie zajmują się tymi zagadnieniami, również znajdą w książce wiele wątków wyjaśniających mechanizm oddziaływania marki, co pomoże im lepiej odnaleźć się w świecie, w którym marki są wszechobecne i wpływają wielokierunkowo na ich życie.

Prezentowana monografia przedstawia markę z punktu widzenia jej roli w budowaniu wartości przedsiębiorstwa, z uwzględnieniem pełnionych przez nią różnych funkcji komercyjnych i społecznych. Lektura książki przynosi odpowiedzi m.in. na następujące pytania:
- Jaka jest istota marki i co się na nią składa?
- Jak marka postrzegana jest z perspektywy marketingowej, sprawozdawczej, finansowej, prawnej i strategicznej przedsiębiorstwa?
- Jak można wycenić markę i jak rozumieć wynik wyceny w kontekście jej celów?
- Jak ustalić właściwą stawkę licencyjną dla marki?
- Jak będzie ewoluowała rola i znaczenie marek w przyszłości?
Marka stanowi złożoną i wielowymiarową koncepcję, której pełne zrozumienie oraz wykorzystanie na rzecz efektywnego zarządzania przedsiębiorstwem wymaga wiedzy i kompetencji z różnych obszarów, m.in.: ekonomii, marketingu, zarządzania strategicznego, rachunkowości, finansów i prawa.

Książka "Jak marka buduje wartość przedsiębiorstwa. Zarządzanie wartością i wycena marki" - Grzegorz Urbanek - oprawa miękka - Wydawnictwo CeDeWu. Książka posiada 320 stron i została wydana w 2023 r. Cena 57.40 zł. Zapraszamy na zakupy!