Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Wolters Kluwer business |
Rok wyd.: | 2009 |
Oprawa: | twarda |
Ilość stron: | 300 s. |
Wymiar: | 150x210 mm |
EAN: | 9788375266672 |
ISBN: | 978-83-7526-667-2 |
Data: | 2009-02-13 |
Opis książki:
Interesująca książka Shirley i Johna Payneów, adresowana zarówno do początkujących menedżerów, jak i osób z dużym doświadczeniem zawodowym, zawiera ponad 100 cennych wskazówek dotyczących zarządzania. Wskazówki te pomogą ci doskonalić umiejętności i uniknąć problemów w pracy, z których możesz nawet nie zdawać sobie sprawy. Zawiera praktyczne informacje na temat jedenastu najważniejszych umiejętności z dziedziny zarządzania, między innymi wyznaczania celów, podejmowania decyzji, zarządzania czasem, komunikacji, motywowania pracowników, delegowania obowiązków i prowadzenia spotkań. Jak twierdzą autorzy, skorzystanie z ich rad nie gwarantuje sukcesu, ale znacznie zwiększa twoje szanse na osiągnięcie wyznaczonych celów!
Książka "Jak być dobrym menedżerem" - John Payne, Shirley Payne - oprawa twarda - Wydawnictwo Wolters Kluwer business. Książka posiada 300 stron i została wydana w 2009 r.