pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Inżynieria marketingowa

Autor książki:

Janusz Dworak

Dane szczegółowe:
Wydawca: CeDeWu
Rok wyd.: 2021
Oprawa: miękka
Ilość stron: 226 s.
Wymiar: 165x235 mm
EAN: 9788381025201
ISBN: 978-83-8102-520-1
Data: 2021-11-26
Cena wydawcy: 68.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Inżynieria marketingowa definiuje sposoby przetwarzania danych o klientach, firmie i rynku w celu uzyskania niezbędnych informacji do podejmowania trafnych decyzji. Do obszaru jej działalności należą również modyfikowanie i projektowanie nowych koncepcji rynkowych, nowatorskie sposoby rozwiązywania problemów związanych ze zbytem oraz kreowanie relacji z interesariuszami.

Głównym celem książki jest prezentacja sposobów kreowania innowacyjnych rozwiązań w przedsiębiorstwie, które umożliwiają wzrost sprzedaży wytwarzanych produktów.


Dzięki tej lekturze poznasz odpowiedzi na następujące pytania:
 Jak kształtować relacje firmy z interesariuszami, by zwiększać jej konkurencyjność w otoczeniu?
 Jak zaimplementować wiedzę z różnych dziedzin, aby rozpoznać oczekiwania klientów?
 Jak opracować nowe formy badań, których wyniki umożliwią rozeznanie rynku?
 Jakimi metodami inspirować pracowników do kreowania innowacyjnych rozwiązań?
 Jak opracować diagnozę stanu, aby zwizualizować pozycję firmy w otoczeniu?
 Jak wyselekcjonować pracowników posiadających umiejętność analitycznego, syntetycznego i twórczego sposobu myślenia?
Zaprezentowane w niniejszej publikacji metody postępowania są źródłem praktycznej wiedzy m.in. dla:
 MENADŻERÓW - ułatwiając przygotowywanie się do podejmowania trafnych decyzji biznesowych.

 STUDENTÓW - pomagając w wykonywaniu zadań marketingowych po zakończeniu edukacji.

 DYDAKTYKÓW - obligując do dalszych prac nad opracowaniem nowoczesnych koncepcji związanych z zarządzaniem firmą.

Książka "Inżynieria marketingowa" - Janusz Dworak - oprawa miękka - Wydawnictwo CeDeWu. Książka posiada 226 stron i została wydana w 2021 r.