pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Inwestorski marketing - mix. Instrumenty sygnalizacji w komunikacji z inwestorami.

Autor książki:

Katarzyna Mamcarz

Dane szczegółowe:
Wydawca: C H Beck
Rok wyd.: 2012
Oprawa: miękka
Ilość stron: 320 s.
Wymiar: 165x238 mm
EAN: 9788325542030
ISBN: 978-83-2554-203-0
Data: 2012-11-22
Cena wydawcy: 49.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Inwestorski marketing-mix to pewna filozofia innego sposobu spojrzenia na spółkę i inwestorów na rynku kapitałowym. Instrumenty sygnalizacji to działania zarządu podejmowane w różnych obszarach finansów spółki, z którymi nieodłącznie wiążą się nowe informacje przekazywane uczestnikom rynku akcji.

Głównym celem książki jest ocena i porównanie skuteczności stosowania czterech instrumentów sygnalizacji: ?niedoszacowania ceny emisyjnej akcji w pierwszej ofercie publicznej, ?ogłoszenia podziału akcji, ?ogłoszenia programu skupów akcji, ?ogłoszenia wypłaty dywidendy w komunikacji spółek akcyjnych z inwestorami na rynkach akcji na przykładzie GPW w Warszawie.

Do najważniejszych zalet publikacji należą: ?interdyscyplinarny charakter opracowania (połączenie elementów inwestorskiego marketing-mixu z elementami rynku kapitałowego), ?tematyka, czyli mało zbadany obszar ekonomii, którym jest teoria sygnalizacji instrumentów rynku kapitałowego, ?porównanie skuteczności czterech instrumentów sygnalizacji za pomocą trzech miar, ?przytaczanie wyników badań zrealizowanych w innych krajach, ?oparcie opracowania na bogatej literaturze przedmiotu, w tym obcojęzycznej.

(?) książka Katarzyny Mamcarz jest z całą pewnością pozycją przydatną dla inwestorów, spółek, a także szerzej - dla całej społeczności finansowej. Podjęty temat zaprezentowano w sposób adekwatny, a skomplikowana tematyka rynku finansowego została przedstawiona w relatywnie przystępny sposób, co powinno sprzyjać rozszerzeniu kręgu czytelników.

Prof. dr hab. Danuta Dziawgo Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu

Książka "Inwestorski marketing - mix. Instrumenty sygnalizacji w komunikacji z inwestorami." - Katarzyna Mamcarz - oprawa miękka - Wydawnictwo C H Beck. Książka posiada 320 stron i została wydana w 2012 r.