Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | MT Biznes |
Rok wyd.: | 2016 |
Oprawa: | Miękka ze skrzydełka |
Ilość stron: | 238 s. |
Wymiar: | 141x218 mm |
EAN: | 9788380870628 |
ISBN: | 978-83-8087-062-8 |
Data: | 2016-06-03 |
Opis książki:
Jak dotrzeć do ludzi, na których ci zależy?
Żyjemy w czasach nadmiaru informacji i ludzie nie poświęcają im już głębszej uwagi. Jeżeli chcesz dotrzeć do kogoś ze swoim przekazem, musisz przygotować interesującą treść, która ZAINTRYGUJE twojego rozmówcę - nieważne, czy chodzi o bliską ci osobę, czy też o potencjalnego partnera biznesowego.
Ludzie nie chcą dziś kolejnych informacji - chcą być zaintrygowani. Problem w tym, że trzeba to zrobić szybko. Najlepiej w ciągu pierwszych ośmiu sekund rozmowy.
Dlaczego? Bo tak krótki jest nasz zakres uwagi. Dłuższy mają złote rybki.
Jak to zrobić? Odpowiedź zna Sam Horn, specjalistka z zakresu komunikacji i autorka wielu bestsellerowych książek. Jej ośmioetapowy proces INTRIGUE uczy, w jaki sposób przekształcić nudne i przeładowane treścią wystąpienia w spójną, przekonującą i skuteczną komunikacją dwustronną.
Dla kogo? Dla każdego, kto się komunikuje i chce nawiązywać relacje z innymi: dla przedsiębiorców, specjalistów sprzedaży i marketingu, ludzi wolnych zawodów, liderów i zwykłych ludzi.
Ale jeszcze raz, dlaczego? Jeżeli nie przykujesz uwagi swojego rozmówcy, to nigdy nie nawiążesz z nim głębszej relacji, a to oznacza, że nie otworzy przed tobą swojego serca ani portfela.
Innowacyjne techniki opracowane przez Sam dowiodły swojej skuteczności, pomagając jej klientom zdobywać kontrakty i zarobić miliony dolarów. Teraz to może być także i twoja "tajemna metoda" zdobywania pieniędzy, pracy i awansu.
Książka "Intryguj. Przyciągnij uwagę i zdobywaj klientów" - Sam Horn - oprawa Miękka ze skrzydełka - Wydawnictwo MT Biznes. Książka posiada 238 stron i została wydana w 2016 r.