Internetowe public relations w komunikacji marketingowej przedsiębiorstw
Mariusz Woźniakowski
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego |
Rok wyd.: | 2020 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 163 s. |
Wymiar: | 165x240 mm |
EAN: | 9788382205046 |
ISBN: | 978-83-8220-504-6 |
Data: | 2021-07-28 |
Opis książki:
Zachodzące zmiany rynkowe doprowadziły do przesycenia komunikacji marketingowej reklamą i innymi środkami tradycyjnej promocji. Klienci coraz częściej nie zwracają uwagi na komunikaty komercyjne, przez co trudniej jest zdobyć miejsce w ich świadomości przez poszczególne marki. Wobec powyższego firmy starają się szukać nowych możliwości i narzędzi do komunikacji, które w odbiorze klienta są mniej inwazyjne, stawiają na autentyczny dialog, a jednocześnie z punktu widzenia działań marketingowych zachowują charakter promocyjny. W taki schemat komunikacji marketingowej wpisują się działania z zakresu public relations prowadzone z wykorzystaniem Internetu. Ich głównym celem jest kreowanie pozytywnego wizerunku marki w odbiorze klienta, co w konsekwencji ma się przełożyć nie tylko na pozytywne postrzeganie i zajęcie istotnej pozycji w świadomości konsumenta, ale głównie na wzrost sprzedaży.
Podstawowym celem monografii jest przedstawienie potencjału narzędzi internetowego public relations w komunikacji marketingowej marek/przedsiębiorstw z otoczeniem rynkowym.
Książka "Internetowe public relations w komunikacji marketingowej przedsiębiorstw" - Mariusz Woźniakowski - oprawa miękka - Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego. Książka posiada 163 stron i została wydana w 2020 r.