Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE |
Rok wyd.: | 2003 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 236 s. |
Wymiar: | 160x240 mm |
EAN: | 9788320814842 |
ISBN: | 83-208-1484-7 |
Data: | 2006-11-13 |
Cena wydawcy: 55.00 złpozycja niedostępna
×
Opis książki:
Internet stał się symbolem nowej gospodarki, tj. gospodarki opartej na wiedzy, i stanowi podstawę tworzenia współczesnej przestrzeni informacyjnej. Internet może być wykorzystany jako instrument strategii promocji, produktu, ceny i dystrybucji, a także wyjątkowo przydatny w badaniach marketingowych. O tym właśnie jest ta książka.
Książka "Internet w marketingu" - Andrzej Bajdak (red.) - oprawa miękka - Wydawnictwo Polskie Ekonomiczne, PWE. Książka posiada 236 stron i została wydana w 2003 r.