Tytuł książki:
Internet jako źródło informacji w decyzjach nabywczych konsumenta
Autor książki:
Joanna Kos-Łabędowicz
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | C H Beck |
Rok wyd.: | 2015 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 192 s. |
Wymiar: | 165x238 mm |
EAN: | 9788325569174 |
ISBN: | 978-83-2556-917-4 |
Data: | 2015-04-01 |
Cena wydawcy: 59.00 złpozycja niedostępna
×
Opis książki:
Książka przedstawia syntetyczny przegląd teorii zachowań konsumenta w procesie podejmowania decyzji nabywczych związanych z korzystaniem z Internetu. Autorka proponuje klasyfikację internetowych źródeł informacji o produktach i usługach oraz formułuje zalecenia dla podmiotów tworzących elektroniczny przekaz marketingowy.Tematyka /monografii/ jest bardzo aktualna i interesująca zarówno z punktu widzenia teoretycznego, jak i utylitarnego. Zmiany zachodzące w zachowaniach nabywczych konsumentów są uwarunkowane między innymi pojawieniem się nowych źródeł informacji, do których można zaliczyć źródła internetowe. Recenzowana monografia dr Joanny Kos-Łabędowicz wychodzi naprzeciw tym praktycznym i teoretycznym potrzebom.
Dr hab. Grażyna Rosa prof. Uniwersytetu Szczecińskiego
Książka "Internet jako źródło informacji w decyzjach nabywczych konsumenta" - Joanna Kos-Łabędowicz - oprawa miękka - Wydawnictwo C H Beck. Książka posiada 192 stron i została wydana w 2015 r.