pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Internacjonalizacja i marketing Uniwersytetów

Autor książki:

Łukasz Sułkowski, Robert Seliga

(red.)
Dane szczegółowe:
Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
Rok wyd.: 2019
Oprawa: miękka
Ilość stron: 322 s.
Wymiar: 165x235 mm
EAN: 9788323347286
ISBN: 978-83-2334-728-6
Data: 2019-11-26
33.55 
pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 1-3 dni

Opis książki:

Tematyka niniejszej pracy zbiorowej oscyluje wokół obszaru szeroko pojętego marketingu uczelni. Należy zaznaczyć, że obszar ten - w dobie rosnącej konkurencji i globalizacji rynków - nabiera coraz większego znaczenia w procesie całościowego zarządzania uczelnią. Zmiany, jakie zaszły w polskim systemie szkolnictwa wyższego w 2018 roku, czyli wprowadzenie Ustawy 2.0, miały doprowadzić między innymi do wzrostu rozpoznawalności polskich uczelni za granicą. Oczywiście rozpoznawalność ta nie jest ściśle związana z obszarem marketingu uczelni i w dużej mierze zależy od innych czynników, takich jak: jakość publikacji naukowych, jakość kształcenia czy jakość badań naukowych. Działania marketingowe wzmacniają jednak wizerunek uczelni, przyczyniają się również do zwiększenia jej rozpoznawalności. Tematyka podjęta w tej książce jest aktualna, a zawarte w niej treści mogą pomóc w lepszym zrozumieniu tematu. Analizowana problematyka stanowi odzwierciedlenie licznych problemów i dylematów, jakie stoją przed zarządzającymi współczesnymi uczelniami.

Z recenzji prof. dr. hab. Bogdana Piaseckiego

Książka "Internacjonalizacja i marketing Uniwersytetów" - Łukasz Sułkowski, Robert Seliga (red.) - oprawa miękka - Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego. Książka posiada 322 stron i została wydana w 2019 r. Cena 33.55 zł. Zapraszamy na zakupy!