Inteligencja emocjonalna w biznesie. Praktyczne strategie współpracy z ludźmi
Reldan S. Nadler
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | one press |
Rok wyd.: | 2011 |
Oprawa: | twarda |
Ilość stron: | 360 s. |
Wymiar: | 158x235 mm |
EAN: | 9788324632190 |
ISBN: | 978-83-246-3219-0 |
Data: | 2011-08-11 |
Opis książki:
Idealny poradnik dla liderów chcących poprawić swoją inteligencję emocjonalną, zwiększając przy okazji zaangażowanie, wydajność i retencję pracowników. Łatwy w zastosowaniu i pełen praktycznych wskazówek oraz narzędzi. Sharon Jordan-Evans, współautorka Love...Em or Lose...Em: Getting Good People to StayBiznes to praca zespołowa, dla ludzi inteligentnych... emocjonalnie!
Temat inteligencji emocjonalnej wypełnia opasłe tomiszcza, napisane we wszystkich językach świata. Problem z tymi książkami jest tylko jeden, ale za to kluczowy - mnóstwo teorii, mało praktyki. Szczególnie praktyki dedykowanej menedżerom. Zadaniem publikacji, którą trzymasz w ręku, jest uzupełnienie luki między teorią a praktyką. Dzięki niej uda Ci się podnieść poziom inteligencji emocjonalnej zarówno własny, jak i Twoich bezpośrednich podwładnych lub klientów, a także IE Twojej organizacji. Pozwoli Ci ona poznać nowe strategie oraz metody, poprawić wydajność pracy i uzyskać znakomite wyniki we wszystkich Twoich przedsięwzięciach.
Znajdziesz tu kompletny i praktyczny plan działania, zawierający arkusze robocze, ćwiczenia, quizy do samodzielnego rozwiązywania i wiele innych narzędzi, pokazujących, w jaki sposób wybitni liderzy wykorzystują w praktyce inteligencję emocjonalną. Poznasz sekrety Najlepszych z Najlepszych. Dowiesz się, jak zostać jednym z 10% najwybitniejszych specjalistów w Twojej dziedzinie. Realizacja nawet kilku z zaproponowanych tu działań wywrze ogromny i powszechnie zauważalny wpływ na wyniki Twojej pracy. Wykorzystaj pełnię swojego potencjału, nie grzej już ławki rezerwowych, tylko znajdź się w pierwszej lidze - tam, gdzie Twoje miejsce.
- Jak rozwijać swoje mocne strony
- Jak stać się świetnym pracownikiem i wybitnym liderem
- Jak poprawić swoją samokontrolę emocjonalną
- Jak najefektywniej pracować w zespole
- Jak nauczyć się oddziaływać na ludzi wokół Ciebie
- Jak pracować nad umiejętnościami komunikacji oraz empatii
- Jak słuchać i budować porozumienie
Książka "Inteligencja emocjonalna w biznesie. Praktyczne strategie współpracy z ludźmi" - Reldan S. Nadler - oprawa twarda - Wydawnictwo one press. Książka posiada 360 stron i została wydana w 2011 r.