pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Inteligencja emocjonalna w biznesie. Praktyczne strategie współpracy z ludźmi

Autor książki:

Reldan S. Nadler

Dane szczegółowe:
Wydawca: one press
Rok wyd.: 2011
Oprawa: twarda
Ilość stron: 360 s.
Wymiar: 158x235 mm
EAN: 9788324632190
ISBN: 978-83-246-3219-0
Data: 2011-08-11
Cena wydawcy: 59.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Idealny poradnik dla liderów chcących poprawić swoją inteligencję emocjonalną, zwiększając przy okazji zaangażowanie, wydajność i retencję pracowników. Łatwy w zastosowaniu i pełen praktycznych wskazówek oraz narzędzi. Sharon Jordan-Evans, współautorka Love...Em or Lose...Em: Getting Good People to Stay
Biznes to praca zespołowa, dla ludzi inteligentnych... emocjonalnie!

Temat inteligencji emocjonalnej wypełnia opasłe tomiszcza, napisane we wszystkich językach świata. Problem z tymi książkami jest tylko jeden, ale za to kluczowy - mnóstwo teorii, mało praktyki. Szczególnie praktyki dedykowanej menedżerom. Zadaniem publikacji, którą trzymasz w ręku, jest uzupełnienie luki między teorią a praktyką. Dzięki niej uda Ci się podnieść poziom inteligencji emocjonalnej zarówno własny, jak i Twoich bezpośrednich podwładnych lub klientów, a także IE Twojej organizacji. Pozwoli Ci ona poznać nowe strategie oraz metody, poprawić wydajność pracy i uzyskać znakomite wyniki we wszystkich Twoich przedsięwzięciach.


Znajdziesz tu kompletny i praktyczny plan działania, zawierający arkusze robocze, ćwiczenia, quizy do samodzielnego rozwiązywania i wiele innych narzędzi, pokazujących, w jaki sposób wybitni liderzy wykorzystują w praktyce inteligencję emocjonalną. Poznasz sekrety Najlepszych z Najlepszych. Dowiesz się, jak zostać jednym z 10% najwybitniejszych specjalistów w Twojej dziedzinie. Realizacja nawet kilku z zaproponowanych tu działań wywrze ogromny i powszechnie zauważalny wpływ na wyniki Twojej pracy. Wykorzystaj pełnię swojego potencjału, nie grzej już ławki rezerwowych, tylko znajdź się w pierwszej lidze - tam, gdzie Twoje miejsce.


  • Jak rozwijać swoje mocne strony

  • Jak stać się świetnym pracownikiem i wybitnym liderem

  • Jak poprawić swoją samokontrolę emocjonalną

  • Jak najefektywniej pracować w zespole

  • Jak nauczyć się oddziaływać na ludzi wokół Ciebie

  • Jak pracować nad umiejętnościami komunikacji oraz empatii

  • Jak słuchać i budować porozumienie

Książka "Inteligencja emocjonalna w biznesie. Praktyczne strategie współpracy z ludźmi" - Reldan S. Nadler - oprawa twarda - Wydawnictwo one press. Książka posiada 360 stron i została wydana w 2011 r.