Inteligencja analityczna w biznesie
Thomas H. Davenport, Jeanne G. Harris
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | MT Biznes |
Rok wyd.: | 2010 |
Oprawa: | twarda |
Ilość stron: | 242 s. |
Wymiar: | 160x230 mm |
EAN: | 9788361732372 |
ISBN: | 978-83-61732-37-2 |
Data: | 2010-09-28 |
Opis książki:
Nigdy jeszcze nie miałeś tylu informacji oswoim środowisku biznesowym co teraz. Ale czy wykorzystujesz je żeby pokonać rywali Jeśli nie to marnujesz potężne narzędzie konkurencyjne. Thomas H. Davenport i Jeanne G. Harris twierdzą że zdecydowanie rozszerzył się zakres używania danych wdziałalności biznesowej. Czołowe firmy nie poprzestają na gromadzeniu iprzechowywaniu dużych ilości informacji. Budują swoje strategie konkurencyjne wokół obserwacji iwniosków uzyskiwanych dzięki danym co przynosi imponujące wyniki biznesowe. Jaka jest ich sekretna broń Analityka wyrafinowana analiza statystyczna iilościowa oraz modelowanie prognostyczne wspierane przez zorientowanych wzagadnieniu menedżerów wyższego szczebla izaawansowaną technologię informacyjną. Dlaczego warto konkurować woparciu oanalitykę Wczasach gdy firmy wwielu branżach oferują podobne produkty iużywają podobnej technologii odrębne procesy biznesowe zaliczają się do ostatnich pozostających jeszcze punktów różnicowania. Wiele wcześniejszych podstaw konkurencji - takich jak przewaga geograficzna lub przepisy ochronne - zostało podkopanych przez globalizację. Jako podstawy konkurencji pozostają zatem trzy rzeczy efektywna iskuteczna realizacja mądre podejmowanie decyzji oraz zdolność do wyciśnięcia do ostatniej kropli wartości zprocesów biznesowych - awszystko to można osiągnąć poprzez odpowiednie wykorzystanie analityki.
Książka "Inteligencja analityczna w biznesie" - Thomas H. Davenport, Jeanne G. Harris - oprawa twarda - Wydawnictwo MT Biznes. Książka posiada 242 stron i została wydana w 2010 r.