Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Oficyna Wydawnicza Branta |
Rok wyd.: | 2006 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 400 s. |
Wymiar: | 190x230 mm |
EAN: | 9788360186411 |
ISBN: | 83-60186-41-3 |
Data: | 2006-11-13 |
Cena wydawcy: 49.00 złpozycja niedostępna
×
Opis książki:
Książka omawia: pojęcia z zakresu marketingu, produkt (w tym również opakowania, marki handlowe, nabywcy produktu), cenę (zasady jej tworzenia w obrocie wewnętrznym i międzynarodowym), dystrybucję (kanały dystrybucji na rynku krajowym i rynkach obcych); promocję marketingową. Z uwagi na to, że na funkcjonowanie poszczególnych instrumentów marketingu ma wpływ wiele czynników zewnętrznych - omówiono także otoczenie marketingu. Poruszono również kwestię miejsca marketingu w strukturach organizacyjnych przedsiębiorstw.
Książka "Instrumenty marketingu" - Klemens P. Białecki - oprawa miękka - Wydawnictwo Oficyna Wydawnicza Branta. Książka posiada 400 stron i została wydana w 2006 r.