pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Instrumenty marketingu

Autor książki:

Klemens P. Białecki

Dane szczegółowe:
Wydawca: Oficyna Wydawnicza Branta
Rok wyd.: 2006
Oprawa: miękka
Ilość stron: 400 s.
Wymiar: 190x230 mm
EAN: 9788360186411
ISBN: 83-60186-41-3
Data: 2006-11-13
Cena wydawcy: 49.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Książka omawia: pojęcia z zakresu marketingu, produkt (w tym również opakowania, marki handlowe, nabywcy produktu), cenę (zasady jej tworzenia w obrocie wewnętrznym i międzynarodowym), dystrybucję (kanały dystrybucji na rynku krajowym i rynkach obcych); promocję marketingową. Z uwagi na to, że na funkcjonowanie poszczególnych instrumentów marketingu ma wpływ wiele czynników zewnętrznych - omówiono także otoczenie marketingu. Poruszono również kwestię miejsca marketingu w strukturach organizacyjnych przedsiębiorstw.

Książka "Instrumenty marketingu" - Klemens P. Białecki - oprawa miękka - Wydawnictwo Oficyna Wydawnicza Branta. Książka posiada 400 stron i została wydana w 2006 r.