Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Rebis |
Rok wyd.: | 2013 |
Oprawa: | twarda |
Ilość stron: | 298 s. |
Wymiar: | 150x225 mm |
EAN: | 9788375108132 |
ISBN: | 978-83-7510-813-2 |
Data: | 2013-01-30 |
Opis książki:
Firmy, które się nie rozwijają i nie opracowują nowych produktów, strategii i technologii, nie mają dziś szans na szybko zmieniających się rynkach. Autorzy przekonują, że nowatorstwo i twórcze rozwiązania nie są wynikiem przypadkowych odkryć, lecz można je uzyskiwać w drodze uporządkowanego procesu. Przedstawiony przez nich model od A do F pokazuje, jak w kilku starannie przemyślanych krokach łączyć twórcze możliwości pracowników różnych działów, przekładać innowacyjne koncepcje na konkretne rozwiązania, a następnie z powodzeniem wprowadzać je na rynek. Innowacyjność w ich modelu to ciągły proces, który pozwala elastycznie adaptować się do zmiennych rynkowych okoliczności, zwłaszcza w czasach kryzysu. Kompletny System Innowacyjności to wartościowy model, który łączy różne aspekty nowatorskiego i twórczego działania w biznesie. To doskonałe kompendium koncepcji i technik, które składają się na firmową kulturę kreatywną. Nie znam książki, która bardziej wyczerpująco przedstawiałaby ten temat /Cesc Bordas, wiceprezes ds. marketingu i innowacyjności Pepsi Co Europe/ To wspaniałe kompendium innowacyjności i twórczego działania, stworzone przez światowej sławy autorytety w dziedzinie marketingu i biznesu dla pracowników na wszystkich poziomach organizacji. Ta książka skłania do zrewidowania dotychczasowych poglądów na kwestie kreatywności i nowatorstwa w biznesie i oferuje przydatny model, na którym opiera się innowacyjność w firmie /Carlos Losada, ESADE Business School/
Książka "Innowacyjność przepis na sukces. Model od A do F" - Philip Kotler - oprawa twarda - Wydawnictwo Rebis. Książka posiada 298 stron i została wydana w 2013 r.