pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Innowacyjność przepis na sukces. Model od A do F

Autor książki:

Philip Kotler

Dane szczegółowe:
Wydawca: Rebis
Rok wyd.: 2013
Oprawa: twarda
Ilość stron: 298 s.
Wymiar: 150x225 mm
EAN: 9788375108132
ISBN: 978-83-7510-813-2
Data: 2013-01-30
Cena wydawcy: 49.90 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Firmy, które się nie rozwijają i nie opracowują nowych produktów, strategii i technologii, nie mają dziś szans na szybko zmieniających się rynkach. Autorzy przekonują, że nowatorstwo i twórcze rozwiązania nie są wynikiem przypadkowych odkryć, lecz można je uzyskiwać w drodze uporządkowanego procesu. Przedstawiony przez nich model od A do F pokazuje, jak w kilku starannie przemyślanych krokach łączyć twórcze możliwości pracowników różnych działów, przekładać innowacyjne koncepcje na konkretne rozwiązania, a następnie z powodzeniem wprowadzać je na rynek. Innowacyjność w ich modelu to ciągły proces, który pozwala elastycznie adaptować się do zmiennych rynkowych okoliczności, zwłaszcza w czasach kryzysu. Kompletny System Innowacyjności to wartościowy model, który łączy różne aspekty nowatorskiego i twórczego działania w biznesie. To doskonałe kompendium koncepcji i technik, które składają się na firmową kulturę kreatywną. Nie znam książki, która bardziej wyczerpująco przedstawiałaby ten temat /Cesc Bordas, wiceprezes ds. marketingu i innowacyjności Pepsi Co Europe/ To wspaniałe kompendium innowacyjności i twórczego działania, stworzone przez światowej sławy autorytety w dziedzinie marketingu i biznesu dla pracowników na wszystkich poziomach organizacji. Ta książka skłania do zrewidowania dotychczasowych poglądów na kwestie kreatywności i nowatorstwa w biznesie i oferuje przydatny model, na którym opiera się innowacyjność w firmie /Carlos Losada, ESADE Business School/

Książka "Innowacyjność przepis na sukces. Model od A do F" - Philip Kotler - oprawa twarda - Wydawnictwo Rebis. Książka posiada 298 stron i została wydana w 2013 r.