pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Innowacyjność przedsiębiorstw

Dane szczegółowe:
Wydawca: Uniwersytet Mikołaja Kopernika
Rok wyd.: 2004
Oprawa: miękka
Ilość stron: 234 s.
Wymiar: 160x230 mm
EAN: 9788323117858
ISBN: 83-231-1785-3
Data:2001-01-27
pozycja niedostępna

Opis książki:

Niniejsza publikacja ma stanowić materiał uzupełniający dla osób studiujących przedmiot: zarządzanie innowacjami. Materiał uzupełniający - to brzmi skromnie, ale jeśli którykolwiek autor, jakiegokolwiek podręcznika mającego za cel ułatwienie poznania i zrozumienia dowolnej, szybko rozwijającej się dziedziny wiedzy, a do takich należy zarządzanie, okaże dość realizmu, to będzie musiał przyznać, że prawie każdy tekst - poza pracami fundamentalnymi, omawiającymi zasady podstawowe, oraz teoretycznymi, ujmującymi rzecz modelowo, w momencie wydania staje się w pewnym stopniu nieaktualny; musi być więc uzupełniony o inne nowsze źródła informacji...

Książka "Innowacyjność przedsiębiorstw" - Jerzy Bogdanienko, Mirosław Haffer, Wojciech Popławski - oprawa miękka - Wydawnictwo Uniwersytet Mikołaja Kopernika. Książka posiada 234 stron i została wydana w 2004 r.

Spis treści:

Wstęp; Innowacje jako czynnik przewagi konkurencyjnej (Jerzy Bogdanienko) (Klasyfikacja innowacji * Potrzeba innowacyjności * Rynek a innowacje * Oryginalna twórczość w technice * Wewnętrzne uwarunkowania innowacyjności * Przywództwo i proinnowacyjna kultura organizacji); Zewnętrzne uwarunkowania innowacyjności firm (Wojciech Popławski) (Uwarunkowania tworzenia innowacji * Wpływ otoczenia na transfer innowacji * Rola otoczenia w stymulowaniu innowacyjności sektora małych i średnich przedsiębiorstw * Aspekty globalne procesów innowacyjnych); Metody i narzędzia innowacyjnego zarządzania {Jerzy Bogdanienko) (Budowa strategii innowacyjnej * Radykalne i kompleksowe zmiany w organizacji - restrukturyzacja * Wybrane narzędzia doskonalenia organizacji * Wyszczuplanie przedsiębiorstwa jako źródło poprawy efektywności * Przyszłościowe formy organizacji przedsiębiorstw * Zarządzanie wiedzą jako czynnik przewagi konkurencyjnej); Zarządzanie nowym produktem (Mirosław Haffer) (Istota produktu i nowego produktu * Strategiczny charakter zarządzania nowym produktem * Kreowanie nowego produktu * Zarządzanie marką, i opakowaniem * Proces rozwoju nowego produktu * Zintegrowany model zarządzania procesem rozwoju nowego produktu * Zarządzanie cyklem życia nowego produktu * Czynniki sukcesu nowego produktu); Literatura