Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego |
Rok wyd.: | 2011 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 96 s. |
Wymiar: | 176x250 mm |
EAN: | 9788323331391 |
ISBN: | 978-83-233-3139-1 |
Data: | 2011-08-12 |
Opis książki:
Współczesne organizacje muszą się otworzyć na nowe rozwiązania, nauczyć się postrzegać problemy z różnych perspektyw, stać się bardziej elastyczne i wrażliwe na sygnały płynące z rynku oraz wykazywać gotowość do wprowadzenia zmian w procesie zarządzania. Rozwijanie własnej innowacyjności przy wsparciu profesjonalnego zarządzania zasobami jest więc bardzo istotnym czynnikiem w warunkach gospodarki opartej na wiedzy. Ta właśnie idea przyświecała młodym naukowcom, doktorantom Wydziału Zarządzania i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Jagiellońskiego, którzy postanowili gruntownie zgłębić kilka wybranych zagadnień dotyczących innowacyjnego
Książka "Innowacyjne zarządzanie organizacjami" - Tadeusz Marek, Anna Szopa (red.) - oprawa miękka - Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego. Książka posiada 96 stron i została wydana w 2011 r.
Spis treści:
Wstęp 7
Anna Pluszyńska
Kultura w dobie nowych technologii – komercjalizacja a bezinteresowność 11
Katarzyna Kopeć
Marketingowe narzędzia wspierania kultury w ramach koncepcji społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw 31
Anna Szopa
Dlaczego Polsce są potrzebne spin-offs? 53
Roksana Ulatowska
Makroekonomiczne inhibitory kreatywności na przykładzie wybranych organizacji 63
Marek Olszewski
Rola Biura Stowarzyszenia Rozwoju i Współpracy Regionalnej „Olza” (polskiego partnera umowy pod nazwą Euroregion Śląsk Cieszyński) w zarządzaniu Funduszem Mikroprojektów Programu Operacyjnego Współpracy Transgranicznej Republika Czeska – Rzeczpospolita Polska 2007–2013 75