Dane szczegółowe: | |
Producent: | Placet |
Rok wyd.: | 1999 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 344 s. |
EAN: | 2318636012686 |
ISBN: | 83-8542-847-X |
Data: | 2008-11-19 |
Opis książki:
Zasadnicze znaczenie dla kreowania powodzenia organizacji ma z pewnością umiejętność zarządzania zmianami, które stają się dzisiaj jedynym stałym elementem sztuki prowadzenia biznesu. Aby organizacja mogła odnosić sukcesy musi stawać się organizacją inteligentną, uczącą się i rozwijającą poprzez samodoskonalenie. Wprowadzanie zmian jest w każdym przedsiębiorstwie takim samym zadaniem menedżera, jak każde inne. Jeśli ktoś nie wypełnia go nie jest po prostu skuteczny. Jest to jednak zadanie trudne, a klasyczne narzędzia menedżera nie zawsze są przy tym skuteczne. Prezentowana książka powinna ułatwić menedżerom rozwinięcie wyobraźni i pobudzić ich twórczą inwencję, aby ich aspiracje stały się siłą napędową wprowadzania zmian, zaś wiedza i umiejętności fachowe instrumentem ich wykorzystania jako szansy dla zwiększenia sprawności organizacyjnej i rynkowej oraz wzmocnienia konkurencyjności. Powinna ona umożliwić im zrozumienie złożonych procesów generowania zmian i sterowania nimi, a także rozpoznanie, które z możliwych zmian mogą dać obiecujące rezultaty, a które nie.
Książka "Innowacje i zmiany w firmie" - Józef Penc - oprawa miękka - Wydawnictwo Placet. Książka posiada 344 stron i została wydana w 1999 r.