Innowacje a strategie marketingowe przedsiębiorstw
Dorota Potwora, Witold Potwora
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Difin |
Rok wyd.: | 2020 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 390 s. |
EAN: | 9788380859852 |
ISBN: | 978-83-8085-985-2 |
Data: | 2020-10-27 |
Opis książki:
Publikacja przedstawia z jednej strony rolę doskonalenia technologicznego, z drugiej - umiejętne dostosowanie do warunków rynkowych. Zaletą monografii jest m.in. unikalność - na tle dotychczasowego dorobku - przykładów, które wykorzystano do udowodnienia tez, postawionych we wstępie. Oprócz prezentacji udanych połączeń (w strategiach rozwoju wybranych przedsiębiorstw) orientacji rynkowej i orientacji na innowację (macierz ICON), w monografii zaprezentowana została koncepcja umożliwiająca uświadomienie czytelnikowi trudności wynikających z nieprzyjęcia ścisłych definicji precyzujących obszar wiedzy naukowej, jaką jest zarządzanie. Narracja o innowacjach w kontekście działań marketingowych pozwala na podejście, które nie tylko zachowuje wymóg rygoru metodologicznego, ale charakteryzuje się pragmatyzmem i ma wyjątkowy walor dydaktyczny i poznawczy.
Książka "Innowacje a strategie marketingowe przedsiębiorstw" - Dorota Potwora, Witold Potwora - oprawa miękka - Wydawnictwo Difin. Książka posiada 390 stron i została wydana w 2020 r.