Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | MT Biznes |
Rok wyd.: | 2010 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 312 s. |
Wymiar: | 140x210 mm |
EAN: | 9788362195749 |
ISBN: | 978-83-6219-574-9 |
Data: | 2010-10-13 |
Opis książki:
W biznesie wszystko kręci się wokół innowacji! Przez 16 lat, w ciągu których Jack Collis w różnych miejscach wygłaszał wykłady motywujące, ważne było to, w jakiej kondycji jest firma - i co ma robić, by w przyszłości miała się jeszcze lepiej. Jednak, jak zauważa autor, zbyt wielu ludzi biznesu wciąż kurczowo trzyma się przeszłości i stosuje wyłącznie bezpieczne, dobrze wypróbowane metody. Postępując tak, ryzykują, że zupełnie wypadną z obiegu.
W książce Innowacja albo śmierć, Jack wykorzystuje swoje bogate doświadczenie w zarządzaniu biznesem i w nauczaniu motywowania, proponując zmiany, jakie powinniśmy wprowadzić w naszym myśleniu i pracy. Bazując na najważniejszych prezentacjach, które wykonywał dla przeróżnych firm, twierdzi, że innowacja - w pracy i w zabawie - jest najlepszym sposobem, by pójść naprzód.
Jack Collis jest inspiracją (...) wszystko, co mówi, trafia w samo sedno. Potrzeba nam takich ludzi jak Jack Collis, by pomóc nam wyrwać się z umysłowej rutyny, spojrzeć szerzej i trafić na drogę wiodącą do przełomu, którego tak bardzo poszukujemy.
- Michael Kiely, redaktor "Marketing Magazine" Entuzjazm i pragmatyzm Jacka Collisa sprawiły, że jest jednym z najlepszych wykładowców, jakich kiedykolwiek mieliśmy.
- Keryn Myers, Dyrektor Szkolenia, Volvo Jack Collis, były dyrektor marketingu w AMP obecnie jest pełnoetatowym wykładowcą - motywatorem i autorem kilku bestsellerowych książek, takich jak Yes you can, The Great Sales Book i When Your Customer Wins You Can t Lose. Jest uznanym liderem w dziedzinie rozwoju osobistego i intelektualnego oraz kreatywnego marketingu.
Książka "Innowacja albo śmierć" - Jack Collis - oprawa miękka - Wydawnictwo MT Biznes. Książka posiada 312 stron i została wydana w 2010 r.