pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Informacyjne podstawy decyzji marketingowych

Autor książki:

Bogdan Sojkin

Dane szczegółowe:
Wydawca: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE
Rok wyd.: 2008
Oprawa: miękka
Ilość stron: 170 s.
Wymiar: 160x230 mm
EAN: 9788320817997
ISBN: 978-83-2081-799-7
Data: 2008-11-12
Cena wydawcy: 52.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

W Informacyjnych podstawach decyzji marketingowych Autor charakteryzuje potrzeby informacyjne w zakresie marketingu na różnych szczeblach zarządzania przedsiębiorstwem oraz elementy systemu informacji marketingowej, potencjalne determinanty sukcesów marketingowych i sprzedażowych. Ponadto wskazuje na konieczność wdrażania najnowszych rozwiązań technologii informacyjnej, efektywnie wspierających proces podejmowania decyzji w zakresie marketingu. Zwraca uwagę na ogromne zróżnicowanie dostępnych pierwotnych i wtórnych źródeł informacji marketingowej oraz na konieczność ich usystematyzowania w postaci hurtowni danych. Omawiane zagadnienia i elementy systemu są zilustrowane praktycznym przykładem informacyjnego systemu zarządzania w firmie Żabka Polska SA (opartego na systemie SAP R/3, który aktywnie wspiera działalność sprzedażową i marketingową). Podręcznik powinien zainteresować: studentów i absolwentów studiów o profilu ekonomicznym, menedżerów marketingu, menedżerów informacji, projektantów systemów informacyjnych.

Książka "Informacyjne podstawy decyzji marketingowych" - Bogdan Sojkin - oprawa miękka - Wydawnictwo Polskie Ekonomiczne, PWE. Książka posiada 170 stron i została wydana w 2008 r.