pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Influencer Marketing. Potencjał cyfrowych twórców w kształtowaniu relacji konsumentów z markami

Autor książki:

Anna Łaszkiewicz

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Rok wyd.: 2022
Oprawa: miękka
Ilość stron: 162 s.
EAN: 9788383310879
ISBN: 978-83-8331-087-9
Data: 2023-02-22
43.28 
pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 24 h

Opis książki:

Z powodu rosnącego za interesowania influencer marketingiem i rolą influencerów w budowani u relacji między markami a ich odbiorcami umiejętność oceny potencjału cyfrowych i wirtualnych twórców stała się niezwykle pożądana. W monografii omówiono zagadnienia dotyczące tradycyjnych influencerów i twórców cyfrowych, a także influencerów wirtualnych, których aktywność jest generowana komputerowo, między innymi z wykorzystaniem sztucznej inteligencji, uczenia maszynowego i algorytmów. Autorka podsumowuje aktualny stan wiedzy w obu obszarach oraz wskazuje skuteczne praktyki pomocne w przygotowywaniu strategii komunikacji z wykorzystaniem cyfrowych i wirtualnych influencerów. Ponadto systematyzuje zagadnienia związane z konsumentem oraz marką w gospodarce cyfrowej, co stanowi punkt wyjścia do zaprezentowania istoty i charakteru influencer marketingu, a także obszarów niezbędnych do opracowania strategii influencer marketingu. Książka jest adresowana do każdego, kto chce nabyć, ugruntować i pogłębić wiedzę oraz poszerzyć kompetencje związane z influencer marketingiem.

Książka "Influencer Marketing. Potencjał cyfrowych twórców w kształtowaniu relacji konsumentów z markami" - Anna Łaszkiewicz - oprawa miękka - Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego. Książka posiada 162 stron i została wydana w 2022 r. Cena 43.28 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.