Influencer Marketing. Potencjał cyfrowych twórców w kształtowaniu relacji konsumentów z markami
Anna Łaszkiewicz
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego |
Rok wyd.: | 2022 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 162 s. |
EAN: | 9788383310879 |
ISBN: | 978-83-8331-087-9 |
Data: | 2023-02-22 |
Opis książki:
Z powodu rosnącego za interesowania influencer marketingiem i rolą influencerów w budowani u relacji między markami a ich odbiorcami umiejętność oceny potencjału cyfrowych i wirtualnych twórców stała się niezwykle pożądana. W monografii omówiono zagadnienia dotyczące tradycyjnych influencerów i twórców cyfrowych, a także influencerów wirtualnych, których aktywność jest generowana komputerowo, między innymi z wykorzystaniem sztucznej inteligencji, uczenia maszynowego i algorytmów. Autorka podsumowuje aktualny stan wiedzy w obu obszarach oraz wskazuje skuteczne praktyki pomocne w przygotowywaniu strategii komunikacji z wykorzystaniem cyfrowych i wirtualnych influencerów. Ponadto systematyzuje zagadnienia związane z konsumentem oraz marką w gospodarce cyfrowej, co stanowi punkt wyjścia do zaprezentowania istoty i charakteru influencer marketingu, a także obszarów niezbędnych do opracowania strategii influencer marketingu. Książka jest adresowana do każdego, kto chce nabyć, ugruntować i pogłębić wiedzę oraz poszerzyć kompetencje związane z influencer marketingiem.
Książka "Influencer Marketing. Potencjał cyfrowych twórców w kształtowaniu relacji konsumentów z markami" - Anna Łaszkiewicz - oprawa miękka - Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego. Książka posiada 162 stron i została wydana w 2022 r. Cena 43.28 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.