Influencer marketing od A do Z
Patrycja Górecka-Butora, Paweł Strykowski, Katarzyna Biegun
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Wydawnictwo Rozpisani |
Rok wyd.: | 2019 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 468 s. |
Wymiar: | 160x235 mm |
EAN: | 9788395380204 |
ISBN: | 978-83-9538-020-4 |
Data: | 2019-10-18 |
Opis książki:
Szukasz kompendium wiedzy o współpracy z influencerami? Interesują Cię polskie case studies i badania dotyczące naszego rynku? Jesteś marketerem i szukasz sposobu na ulepszenie swoich kampanii, a może jako twórca chcesz spojrzeć na ten temat okiem marki? To dla Ciebie powstał "Influencer marketing od A do Z"! W książce zebraliśmy wiele praktycznych wskazówek: od przygotowania strategii, przez rozliczenia i tematy prawne, aż po analitykę. Zaprosiliśmy też do współpracy 36 ekspertów - influencerów i marketerów, którzy podzielili się swoim doświadczeniem. Wspólnie z nimi przeprowadzimy Cię przez 10 etapów kampanii, odkryjemy przed Tobą niepublikowane dotąd case studies, a na deser zaserwujemy zestawienie najbardziej inspirujących influencerów - Influencer White List!
Książka "Influencer marketing od A do Z" - Patrycja Górecka-Butora, Paweł Strykowski, Katarzyna Biegun - oprawa miękka - Wydawnictwo Rozpisani. Książka posiada 468 stron i została wydana w 2019 r.