pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Influencer marketing od A do Z

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wydawnictwo Rozpisani
Rok wyd.: 2019
Oprawa: miękka
Ilość stron: 468 s.
Wymiar: 160x235 mm
EAN: 9788395380204
ISBN: 978-83-9538-020-4
Data: 2019-10-18
Cena wydawcy: 69.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Szukasz kompendium wiedzy o współpracy z influencerami? Interesują Cię polskie case studies i badania dotyczące naszego rynku? Jesteś marketerem i szukasz sposobu na ulepszenie swoich kampanii, a może jako twórca chcesz spojrzeć na ten temat okiem marki? To dla Ciebie powstał "Influencer marketing od A do Z"! W książce zebraliśmy wiele praktycznych wskazówek: od przygotowania strategii, przez rozliczenia i tematy prawne, aż po analitykę. Zaprosiliśmy też do współpracy 36 ekspertów - influencerów i marketerów, którzy podzielili się swoim doświadczeniem. Wspólnie z nimi przeprowadzimy Cię przez 10 etapów kampanii, odkryjemy przed Tobą niepublikowane dotąd case studies, a na deser zaserwujemy zestawienie najbardziej inspirujących influencerów - Influencer White List!

Książka "Influencer marketing od A do Z" - Patrycja Górecka-Butora, Paweł Strykowski, Katarzyna Biegun - oprawa miękka - Wydawnictwo Rozpisani. Książka posiada 468 stron i została wydana w 2019 r.