pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Imprezy korporacyjne

Autor książki:

Judy Allen

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wolters Kluwer business
Rok wyd.: 2010
Oprawa: twarda
Ilość stron: 256 s.
Wymiar: 172x246 mm
EAN: 9788376015682
ISBN: 978-83-7601-568-2
Data: 2010-02-12
pozycja niedostępna

Opis książki:

Książka przeznaczona jest dla menedżerów, którzy po raz pierwszy planują imprezę korporacyjną. Judy Allen poświęca wiele uwagi zagadnieniom, które decydują o powodzeniu i opłacalności takiej imprezy, podkreślając jej rolę w strategii marketingowej firmy. Doradza, jak dopasować rodzaj imprezy do potrzeb biznesowych i wykorzystać w pełni jej potencjał.
Książka zawiera wiele praktycznych, szczegółowych wskazówek dotyczących planowania i realizacji imprez. Opierając się na przykładach eventów zakończonych sukcesem oraz nieudanych, autorka wskazała, na co należy zwracać uwagę przy ich organizacji w każdym aspekcie - osobistym, zawodowym i biznesowym.

Książka "Imprezy korporacyjne" - Judy Allen - oprawa twarda - Wydawnictwo Wolters Kluwer business. Książka posiada 256 stron i została wydana w 2010 r.