Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Wolters Kluwer business |
Rok wyd.: | 2010 |
Oprawa: | twarda |
Ilość stron: | 256 s. |
Wymiar: | 172x246 mm |
EAN: | 9788376015682 |
ISBN: | 978-83-7601-568-2 |
Data: | 2010-02-12 |
Opis książki:
Książka przeznaczona jest dla menedżerów, którzy po raz pierwszy planują imprezę korporacyjną. Judy Allen poświęca wiele uwagi zagadnieniom, które decydują o powodzeniu i opłacalności takiej imprezy, podkreślając jej rolę w strategii marketingowej firmy. Doradza, jak dopasować rodzaj imprezy do potrzeb biznesowych i wykorzystać w pełni jej potencjał.
Książka zawiera wiele praktycznych, szczegółowych wskazówek dotyczących planowania i realizacji imprez. Opierając się na przykładach eventów zakończonych sukcesem oraz nieudanych, autorka wskazała, na co należy zwracać uwagę przy ich organizacji w każdym aspekcie - osobistym, zawodowym i biznesowym.
Książka "Imprezy korporacyjne" - Judy Allen - oprawa twarda - Wydawnictwo Wolters Kluwer business. Książka posiada 256 stron i została wydana w 2010 r.