Imprezy korporacyjne. Jak organizować eventy biznesowe i za ich pomocą stymulować wzrost w firmie
Judy Allen
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Wolters Kluwer business |
Rok wyd.: | 2013 |
Oprawa: | twarda |
Ilość stron: | 256 s. |
EAN: | 9788326431357 |
ISBN: | 978-83-2643-135-7 |
Data: | 2013-12-03 |
Opis książki:
Książka przeznaczona jest dla menedżerów, którzy po raz pierwszy planują imprezę korporacyjną. Judy Allen poświęca wiele uwagi zagadnieniom, które decydują o powodzeniu i opłacalności takiej imprezy, podkreślając jej rolę w strategii marketingowej firmy. Doradza, jak dopasować rodzaj imprezy do potrzeb biznesowych i wykorzystać w pełni jej potencjał.Odpowiada przy tym na wiele pytań: - Jak imprezy mogą się przyczynić do zwiększenia obrotów i zysków? - Jak wpływają na budowanie świadomości i rozpoznawalność marki? - Jak wykorzystywać je do promocji i rozwoju biznesu? - Jak dzięki nim osiągać cele firmy? Książka zawiera wiele praktycznych, szczegółowych wskazówek dotyczących planowania i realizacji imprez. Opierając się na przykładach eventów zakończonych sukcesem oraz nieudanych, autorka wskazała, na co należy zwracać uwagę przy ich organizacji w każdym aspekcie - osobistym, zawodowym i biznesowym.
Książka "Imprezy korporacyjne. Jak organizować eventy biznesowe i za ich pomocą stymulować wzrost w firmie" - Judy Allen - oprawa twarda - Wydawnictwo Wolters Kluwer business. Książka posiada 256 stron i została wydana w 2013 r.