Ilościowe i jakościowe metody badania rynku. Pomiar i jego skuteczność. Zeszyty naukowe nr 71
Dane szczegółowe: | |
Producent: | Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 240 s. |
Data: | 2006-05-29 |
Opis książki:
Wstęp {Józef Garczarczyk) 5
Część 1. ZASTOSOWANIE METOD ILOŚCIOWYCH W MODELOWANIU RYNKU
Stefan MYNARSKI
Skuteczność i efektywność reklamy a interaktywność mediów 8
Małgorzata RÓSZKIEWICZ
Uwagi na temat modelu respondenta w świetle dyskusji nad koncepcja homo oeconomicus 18
Bartłomiej JEFMAŃSKI
Analiza dyskryminacyjna w profilowaniu segmentów rynkowych 27
Iwona KASPRZYK
Modele log-liniowe ze zmiennymi ukrytymi 38
Marta D2IECHCIAR2
Specyfika segmentacji rynku dóbr trwałego użytkowania. Wybrane aspekty 48
Marcin PEŁKA
Klasyfikacja symboliczna marek samochodów pod względem komfortu 60
Justyna WILK
Problemy w klasyfikacji obiektów symbolicznych. Symboliczne miary odległości, 69
Robert SKIKIEWICZ
Model jakości usług bankowych - problem ważenia ocen 84
Część 2. PROBLEMY POMIARU I ANALIZY DANYCH ILOŚCIOWYCH
Stanisław KACZMARCZYK
Pomiar a zbieranie danych w badaniach marketingowych 92
Jadwiga STOBIECKA
Metodologiczne problemy ustalania korzyści oferowanych klientowi 99
Agnieszka STANIMIR
Użyteczność analizy korespondencji w uzupełnianiu brakujących danych w tablicach kontyngencji 108
Agnieszka PLEŚNIAK
Identyfikacja zależności korelacyjnej w procedurze SEM 119
Mirosława KACZMAREK
Identyfikacja motywów wyboru banku przez klientów indywidualnych z zastosowaniem analizy czynnikowej 129
Dorota WĘZIAK
Zastosowanie porządkowego skalowania Rascha do optymalizacji długości skali odpowiedzi 137
Sylwester BIAŁOWĄS
Skale pięcio- i siedmiostopniowe. W poszukiwaniu optimum 147
Część 3. PROBLEMY POMIARU I ANALIZY DANYCH JAKOŚCIOWYCH
Adam SAGAN
Koncepcje rzetelności i trafności badań jakościowych - zastosowanie metody QAP 154
Barbara WOREK, Jolanta PEREK-BIAŁAS
Tworzenie map pojęciowych. Jakościowa technika rekonstrukcji procesów kognitywnych 165
Ewa FRĄCKIEWICZ, Iwona MARKOWICZ
Ilościowe a jakościowe metody badania opinii i postaw konsumentów wobec produktów innowacyjnych 179
Magdalena ANKIEL-HOMA
Badania jakościowe w procesie rozwoju opakowania 190
Mariusz ŁAPCZYŃSKI
Skuteczność pomiaru w metrycznych i niemetrycznych narzędziach predykcyjnych 196
Część 4. METODY KWANTYFIKACJI DANYCH ORAZ ICH SKUTECZNOŚĆ
Piotr RATAJCZYK, Bogdan SOJKIN
Wrażenie i percepcja w badaniach marketingowych 208
Tomasz OLEJNICZAK
Satysfakcja konsumentów - praktyczne metody pomiaru 214
Paweł CHLIPAŁA
Kodowanie danych w międzynarodowych badaniach kapitału intelektualnego przedsiębiorstw 222
Marek MOCEK, Iwona OLEJNIK
Metoda wywiadu bezpośredniego - determinanty skuteczności 231
Książka "Ilościowe i jakościowe metody badania rynku. Pomiar i jego skuteczność. Zeszyty naukowe nr 71" - Józef Garczarczyk - oprawa miękka - Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu.